آموزش زبانهای خارجی
آموزش زبانهای خارجی اعم از انگلیسی ، آلمانی ، ژاپنی و ...

دو شنبه 27 ارديبهشت 1400
ن : khashayar

بررسی و معرفی آموزش تخصصی بورس ایران

بررسی و معرفی  آموزش تخصصی بورس ایران

حتی شما هم میتوانید به دانش سرمایه گذاری در بازار های مالی دستیابید یکی از اموزشگاه های معتبر و تخصصی که شمارا در این امر یاری میرساند سهامیر است که با بیش از 30 سال تجربه در مهمترین زمینه های کلیدی همچون آموزش بورس  ، آموزش بازار فارکس ، آموزش پرایس اکشن ، اموزش تحلیل تکنیکال و همچنین بسیاری دیگر از موضوعات که هر روز درحال بروز رسانی و کامل شدن توسط بهترین کارشناسان و نخبگان حوضه سرمایه گذاری انجام میگیرد .بله باید باور داشته باشید که شما هم میتوانید سهم بزرگی از این بازار پول ساز و بزرگ داشته باشید فقط کافیست تصمیم گرفته و به خانواده بزرگ سهامیر ملحق شوید .

شاید شما هم متوجه افرادی شده اید که براحتی هر روز در بازار های بورس و سرمایه در حال پیشرفت بوده درحالیکه حتی ممکن است سرمایه ای کمتری نسبت به دیگران اورده باشند . این امر به شانس و اقبال نبوده بلکه به دانش اموخته شده در حوضه های کلیدی سرمایه گذاری و بورس بوده که این دانش نیز اکتسابی میباشد .                                                                -

آموزش تخصصی بورس یا بعبارتی آموزش جامع بورس در موسسه آموزش عالی سهامیر یکی از برترین و تخصصی ترین دوره های اموزشی در سطح کشور میباشد . دوره بورس در این موسسه بطور انحصاری و در بالاترین سطح علمی در کشور برگزار میشود بطوریکه این موسسه تا کنون توانسته بیش از 17000 نفر دانشپذیر را در حوزه آموزش بورس و آموزش فارکس راهی بازارهای مالی و سرمایه گذاری کند .

باید توجه داشت که امروزه، یکی از فعالیت‌های مفید و پرسود اقتصادی ، ورود به بازار سهام و سرمایه گذاری در آن است. اما این حوزه نیز مانند هر زمینه دیگری یک موضوع کاملا تخصصی محسوب می‌‌شود و هر فردی که علاقه‌‌مند به فعالیت در زمینه بورس و بازارهای مالی است ، میبایست قطعه آموزش‌های لازم را برای یک فعالیت اقتصادی مطمئن، دیده باشد.

یکی از زمینه‌‌هایی که در آموزش‌های تخصصی سهامیر به طور گسترده به آن پرداخته شده، حوزه بورس و بازار سرمایه است. تاکنون، بیش از 70 عنوان آموزشی در زمینه بورس، تحلیل تکنیکال و بازار سهام، در مجموعه عالی سهامیر ارائه و بیش از 200 هزار ثبت‌نام برای آموزش‌های حضوری ، آنلاین و پکیج های اموزشی این حوزه انجام شده است.
کلیه متقاضیان و علاقه مندان به بازار بورس میتوانند برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس اینترنتی موسسه به نشانی sahamir-ac.com  مراجعه نمایند .

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




دو شنبه 27 ارديبهشت 1400
ن : khashayar

اهمیت انجام سئو برای وبسایت

سلام عرض میکنم خدمت دوستان عزیز بنده دانیال کاظمی هستم مدیر وبسایت پارسیان اندیش امروز در خدمت تان هستم تا در رابطه با سئو سایت در اصفهان و نیز اهمیت سئو وبسایت با شما دوستان و همراهان گرامی صحبت کنم و علم کوچیک خودم را در اختیار تان بگذارم پس در ادامه با بنده همراه باشید

اول باید به شما بگویم که برای انجام سئو وبسایت به چه چیزهایی نیاز است

1 افزونه سئو

2 هاست مناسب

  1. دامنه

بعد از این که موارد بالا را تهیه نمودید باید اقدام به انجام سئو سایت کنید.خوب قدم اول این است که شما بایداقدام به تولید محتوای سئو شده کنید.خوداین مبحث شامل موارد مختلف است که دراین مقال نمیگنجد وبایدبعدابه صورت کاملا تخصصی برایتان توضیح دهم

قدم اول این است که شما یک وبسایت عالی وبا کیفیت داشته باشید خوشبختان طراحی سایت اصفهان به گونه ای قوی شده است که تمامی موارد مربوط به طراحی یک وبسایت را برای شما انجام میدهد

قدم دوم سئو کلمات کلیدی انتخاب شده برای مقالات ومحتواهای تان است.بعد از آنکه اقدام به تولید محتوای سئو شده کردید حتما باید آنهاراباتوجه به نیاز بازار هدف تان وبرای یکسری کلمات کلیدی خاص سئو کنید.

ق متا دیسکریپشن ها و سئو داخلی چه ارتباطی با هم دارند؟

 

خب در توضیح این موضوع باید به شما بگویم که حتما باید برای بهینه شدن وبسایت در گوگل حتما از توضیحات متا مناسب در serp  ها باید استفاده کرد افزونه یو آست سئو به خوبی برای سایت های ورد پرسی این کار را انجام میدهد.اما برای سایت های غیر ورد پرسی نیاز به کمی کد نویسی در درون صفحه خود دارید تگ meta name برای این کار بسیار مناسب است. در تصویر زیر این موضوع به خوبی به شما نشان داده می شود. در سئو سایت اصفهان به خوبی تمامی موارد مربوط به سئو سایت انجام می شود وشما می توانید با خیال را حت سئو سایت تان را در استان اصفهان به تیم پارسیان اندیش سئو بسپارید

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




دو شنبه 27 ارديبهشت 1400
ن : khashayar

تور کیش ؛ سفری برای کسب بهترین تجربه ها

تور کیش ؛ سفری برای کسب بهترین تجربه ها

تور کیش توری پر طرفدار است که به صورت مداوم از سوی شرکت های گردشگری عرضه می شود و مخاطبان بسیاری دارد. این تور در سایت های مختلفی در دسترس مسافران قرار دارد و به صورتی متنوع برگزار می گردد. در این مطلب قصد داریم شما را برای رزرو بهترین تور کیش از تهران راهنمایی کنیم و به مهم ترین سولات شما در رابطه با کیش گردی پاسخ دهیم.

کیش از اصلی ترین مقاصد گردشگری ایران و چهارمین مقصد توریستی در غرب آسیاست. این جزیره در سال حدود سه میلیون گردشگر دارد که از ایران و سایر کشورها پا به خلیج فارس گذاشته اند. با توجه به طرفداران بسیار این جزیره اکنون می توانید کیش را یکی از مجهزترین مقاصد گردشگری در ایران ببینید. در این شهر مدرن ترین تفریحات را در اختیار خواهید داشت، در لوکس ترین هتل ها اقامت می کنید و زیباترین چشم اندازها را پیش رو دارید.

چگونه تور کیش را ارزان تر رزرو کنیم؟

قیمت تور کیش از یکی از مهم ترین دغدغه های پیش روی گردشگران است. عوامل بسیار زیادی در تعیین قیمت تور کیش مؤثر هستند که آگاهی از آن ها برای چگونگی رزرو تور ارزان قیمت ضروری است. یکی از این عوامل زمان سفر شماست. باید بدانید که زمان سفر شما به کیش می تواند تأثیر زیادی در هزینه های شما داشته باشد. همواره به یاد داشته باشید که زمان اوج مسافرت به یک شهر همزمان است با اوج افزایش هزینه های سفر. تعطیلات نوروز، تابستان و مناسبت های خاص حجم مسافران کیش را افزایش می دهند و این امر در قیمت تور کیش بسیار تأثیر گذار است. در زمان های شلوغی کیش شما نه تنها تور را با قیمت بالاتر رزرو می کنید، بلکه برای اجاره هتل و خرید بلیط تفریحات کیش قیمت بالاتری را می پردازید. شیوه سفر شما نیز می تواند در قیمت تور مؤثر باشد. شما می توانید در زمان کاهش مسافران جزیره شاهد عرضه تورهای ارزان قیمت کیش باشید. همچنین می توانید رزرو تور کیش لحظه آخری را برای سفری ارزان تر در پیش بگیرید. کیفیت پرواز، خدمات تور و کیفیت محل اقامت از دیگر فاکتورهای تعیین کننده قیمت تور کیش است.

توهای ارزان قیمت و لاکچری کیش از تهران

کیفیت محل اقامت می تواند از فاکتورهای تعیین کننده قیمت تور کیش باشد. تعداد ستاره های یک هتل رقم های قیمت تور را جابجا می کند. اگر نگاهی به لیست تور کیش انداخته باشید حتماً متوجه تنوع تورها شده اید. در این لیست هم تورهای لاکچری قرار گرفته اند و هم تورهای ارزان قیمت. البته شما می توانید تورهایی با قیمت متوسط و اقتصادی را نیز شاهد باشید. تورهای ارزان قیمت این لیست در هتل های دو یا سه ستاره و تورهای لاکچری کیش در هتل های چهار یا پنج ستاره برگزار می شود. بنابراین شما می توانید با انتخاب هتل قیمت تور خود را تعیین کنید. یکی از بهترین تورهای کیش، تور کیش از تهران هتل ترنج است که در هتلی دریایی با امکانات فوق العاده برگزار می شود. در هتل ترنج شما مهمان اتاق هایی با کف شیشه ای هستید که دریا را زیر پای شما قرار می دهند. چشم انداز دریایی این هتل از بهترین مزیت های اقامت در آن است. در این هتل همچنین می توانید در رستوران و کافی شاپ ساحلی غذا و نوشیدنی خود را میل کنید. تور کیش هتل داریوش از دیگر تورهای لاکچری است که در هتلی با طراحی خاص و امکانات مدرن برگزار می شود. این هتل با الهام از معماری ایران باستان و تخت جمشید طراحی شده و شما را با فضایی خاص روبرو می سازد.

محبوب ترین تفریحات کیش کدام است؟

بسیاری از مسافران، کیش را با تفریحاتش می شناسند. این جزیره روز به روز  به امکانات مدرن تفریحی مجهز می شود و گردشگران از فرصت های بیشتری برای تفریح برخوردار می شوند. تنوع تفریحات در کیش سبب شده تمام مسافران با هر سلیقه و بودجه ای بتوانند تفریح مورد علاقه خود را پیدا کنند. تفریحات دریایی از خاص ترین تفریحات این جزیره هستند که بسیار پر طرفدارند. این تفریحات شما را مهمان دنیای زیبای آبی می کنند و شگفت ترین تصاویر را پیش چشمان شما قرار می دهند.

فلای بورد کیش از جالب ترین تفریحات آبی در این جزیره است که شما را به چالش با آب های خلیج فارس می کشاند. شما با پوشیدن کفش های مخصوصی که به یک قایق موتوری وصل است آماده می شوید تا در اوج آسمان بالا بروید. حرکت قایق موتوری کفش های شما را به حرکت وا می دارد و در اینجا چالش شما به فشار آب آغاز می شود. بانجی جامپینگ کیش یکی از محبوب ترین تفریحات غیر آبی در این جزیره است که شما را به پرش از ارتفاع 60 متری وا می دارد. در این ورزش شما با طنابی محکم به سکوی پرش وصل هستید و بعد از رها شدن مانند یک پرنده کیش را از بالا نظاره می کنید.

کدام جاذبه های کیش طرفداران بیشتری دارند؟

کیش شهر پر جاذبه ایران است. در این شهر انواع جاذبه های طبیعی، تاریخی، تجاری و غیره در انتظار شما هستند.  شما در این شهر جاذبه های متنوعی را در پیش دارید که می توانند عکس های شما را زیباتر کنند. اگر علاقه مند به جاذبه های سنتی هستید در این شهر می توانید از شهر باستانی حریره با انواع بناهای کهن چون خانه اعیانی، مسجد قدیمی و حمام کهن دیدن کنید. همین طور می توانید در شهر زیر زمینی کاریز کیش مهمان عمق 16 متری زمین باشید. در این شهر آب و هوای مطبوعی را در دل زمین  تجربه می کنید و در زیر سقف های مرجانی قدم خواهید زد. کشتی یونانی دیگر جاذبه پر طرفدار این شهر است که شما را یک غروب زیبا به خود فرا می خواند. این کشتی سال ها پیش در روستای باغو به گل نشست تا کنون یکی از بهترین تصاویر ساحلی را پیش چشمان مسافران تور کیش از تهران قرار دهد. دلفیناریوم کیش نیز می تواند برای یک تفریح خانوادگی مکانی مناسب باشد. در این مجموعه نمایش انواع پستانداران به ویژه دلفین های بامزه را از نزدیک خواهید دید. بازدید از تمام این جاذبه ها را می توانید در تور کیش از تهران تجربه نمایید.

ارائه بهترین و به روز ترین تور های کیش

مخاطبان تور کیش از تهران بسیارند و به همین دلیل تنوع این تور بسیار بالاست. شما می توانید این تور را در سایت های مختلف گردشگری با خدماتی خاص رزرو کنید. سایت سفر آس 24 با سال ها تجربه در زمینه برگزاری تورهای داخلی و خارجی رزرو بهترین تور کیش را در دسترس شما قرار داده است. در این سایت می توانید انواع تورهای ارزان قیمت، لاکچری و خانوادگی را با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت رزرو کنید. سفر آس 24 تورهای خود را با خدمات ویژه رفاهی و تفریحی برگزار می کند. تجربه کارشناسان این سایت سبب شده بهترین تفریحات در خدمات این تور گنجانده شوند. ورودی مراکز چون سافاری کیش با تخفیف در قلعه وحشت و سینما شش بعدی، شهر بازی هایلند، کافه یخی، رستوران موزیکال وگشت طبیعت گردی VIP از مهم ترین خدمات تور کیش از تهران است. برای راهنمایی بیشتر می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و از چگونگی رزرو بهترین تور کیش از تهران مطلع شوید. راه های ارتباطی زیر برای تماس با ما در نظر گرفته شده است:

Safarus24.com

28423479-021

09190115424

09190882724

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




دو شنبه 27 ارديبهشت 1400
ن : khashayar

مخاطب 24 سایت خبری تحلیلی اخبار سیاسی

مخاطب 24 سایت خبری تحلیلی اخبار سیاسی

به گزارش مخاطب24 ( سایت خبری تحلیلی اخبار سیاسی، اخبار اقتصادی و بورس، ورزشی، گردشگری، اجتماعی فرهنگی و اخبار انتخابات )، امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی و توسعه دامنه ارتباطات جمعی از طریق فضای مجازی و اینترنت، کاندیداهای شورای شهر برای پیروزی در انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا لازم است تا با ابزارهای تبلیغات دیجیتالی و فناوری‌های روز دنیا نیز آشنا باشند و بخشی از منابع تبلیغاتی خود را به تبلیغ در این محیط های جدید اختصاص دهند.

تبلیغات حق طبیعی کاندیداهای شورای شهر است که در طول دوره تبلیغات انتخاباتی بتوانند به تبلیغ و معرفی خود بپردازند و اینکه شما بتوانید به عنوان نامزد انتخابات و یا مدیر ستاد انتخاباتی در این دوره کوتاه مدت، کمپین تبلیغات انتخاباتی هدفمند داشته باشید بسیار مهم بوده و در موفقیت شما تاثیرگذار است.

کاندیداهای محترم انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و یا مدیران ستاد های آنها می توانند ، بیوگرافی ، سوابق اجرایی - مدیریتی نامزد محترم و نیازهای تبلیغاتی خود را از طریق شماره واتس آپ 09203214568 اطلاع داده تا مشاورین خبره ما و تیم حرفه ای درنظر گرفته شده در زمینه طراحی /ساخت تیزر/عکاسی و فیلم برداری و چاپ و .. با صرف هزینه ای اندک در فضایی سالم و شفاف و بدون هدر رفت منابع ملی و بیت المال و .. ، مردم شریف ایران را با اهداف خود آشنا نمایند.

انواع روش های جذب مخاطب و افزایش شانس رای آوردن کاندیدا بر حسب تعریف کاندیداتورهای نمایندگی ، قابل پیاده سازی است.

تبلیغات کاندیداهای انتخابات

کافی است با توجه به نیاز خود، پکیج ها زیر را انتخاب نموده تا در اسرع وقت همکاران ما نسبت به ارسال نمونه کارها و قیمت بسته ها به شما اقدام نمایند.

  • لیست اقلام خدمات رسانه ای
    • ساخت سایت و پرتال معرفی کاندیدا
    • ساخت گروه و کانال تلگرامی با ممبر فراوان
    • ساخت صفحه اینستاگرام با ممبر فراوان
    • تبلیغات در سایتها، گروه ها و صفحات پر بازدید
    • ارسال پیامک انبوه منطقه ای
    • تهیه فیلم و تیزر از نامزد محترم
    • ارسال فیلم و تیزرهای نامزد به کانال های خبرگزاری
    • انجام مصاحبه های تخصصی و انتشار در خبرگزاری
    • برگزاری مناظره بین نامزد محترم و نماینده های فعلی
    • برگزاری میزگرد با گروه های مختلف دانشجویی و صنفی
    • همراهی خبرنگار در استان ها برای پوشش سخنرانی و گزارش تصویری
    • انتشار یادداشت و مقاله در سایتها و خبرگزاری ها
    • طراحی اپ اندروید و ios
    •  چاپ ویژه نامه اختصاصی در 8 صفحه همراه با 2 فیلم سه دقیقه ای از متن روزنامه
    • ارائه روزانه 500 نسخه ویژه نامه در ایام تبلیغات
  • لیست خدمات کارهای چاپی مورد نیاز
    • طراحی و چاپ کارت
    • طراحی و چاپ بروشور
    • طراحی و چاپ تراکت
    • طراحی و چاپ پوستر
    • طراحی و چاپ بنر
    • خدمات پخش کارت و بروشور تراکت و ...

در نظر داشته باشید که بازه زمانی تبلیغات انتخاباتی محدود است و شما فرصت آزمایش و خطا در این بازه را نخواهید داشت.استفاده از روش های مدرن بازاریابی و تبلیغات اینترنتی و محیطی و دریافت مشاوره از مشاوران حرفه ای در کنار هم می تواند نتیجه مورد قبولی را به همراه داشته باشد. همچنین باید گفت در یک کارزار سیاسی مدرن، استفاده از روش های نوین تبلیغات انتخاباتی ضروری است.

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




یک شنبه 26 ارديبهشت 1400
ن : khashayar

نکات مهم برای خرید لوازم التحریر ارزان استاندارد ولی با کیفیت

نکات مهم برای خرید لوازم التحریر ارزان استاندارد ولی با کیفیت

‏۱- نوشت افزاری را انتخاب کنید که متناسب با سن فرزند شما باشد.‏

برای خرید نوشت افزار و لوازم تحریر توجه نمایید که آیا مناسب سن فرزند شما است یا خیر؟ ‏‎ ‎بیش از آنکه شکل ، ظاهر و قیمت در هنگام خرید ‏لوازم تحریر اهمیت داشته باشد باید سن فرزند را در نظر گرفت‎‏.

هرچه سن فرزند شما کمتر باشد توجه به نکات ایمنی ضروری‌تر است. همچنین ‏طرح و رنگ نوشت افزار باید متناسب با ‏سن و روان کودک باشد.‏‏ برخی از لوازم تحریریا ‏نوشت افزارها برای رده های سنی مختلف طراحی و تولیده ‏شده اند که ممکن ‏است برای سنین پایین تر نامناسب و یا در ‏مواردی خطرناک باشد.

هنگام انتخاب و خرید ‏لوازم تحریر و نوشت افزار برای کودکان ‏در سنین پایین تر ، ترجیحاً از ‏وسایل نرم و فاقد ‏ابزار تیز و برنده استفاده کنید.‏

برای مثال ، نوشت افزار و لوازم تحریری با گوشه‌ها و نقاط تیز و برنده مانند مداد ، پرگار و … می توانند برای چشم یا گوش بچه خطرناک باشند و ‏همچنین رنگ‌های غیرمجاز و بعضی از لوازم مانند ماژیک و مدادشمعی ممکن است برای فرزندان کم‌سن‌ و سال شما ایجاد آلرژی کند.‏

‏۲- نوشت افزاری را انتخاب کنید که کیفیت مناسب داشته باشند.‏

ملاک انتخاب دانش‌آموزان و والدین آنها در خرید لوازم‌التحریر کیفیت، تنوع، زیبایی و مقرون به صرفه‌تر بودن این محصولات ‏است‎. علل گرایش ‏خانواده ها به محصولات بی کیفیت، مربوط به پر زرق و برق بودن ، تنوع زیاد و مهم‌تر از همه، ارزان بودن ‏آنهاست.‏

همیشه در خرید نوشت افزار به کیفیت مواد بکار رفته در آن بسیار توجه کنید. سودجویان در صنعت تولید لوازم تحریر بسیارند. بسیاری از ‏تولیدکنندگان نوشت افزار، تنها به فکر کسب سود بیشتر هستند ‏و در تولید لوازم تحریر از مواد اولیه ی نامرغوب و فاقد استاندارد استفاده می کنند.‏ ‏یکی از ‏ابتدایی ترین ترفندهای شرکت های تولیدکننده لوازم تحریر و نوشت افزار برای جذب ‏مشتری بیشتر ، طراحی ظاهری جذاب و فانتزی ‏محصولات است. نوشت افزاری که از مواد بی کیفیت و غیر استاندارد تهیه شده باشد جدا از اینکه ‏ظاهر مناسبی نداشته و فاقد بسته بندی مناسب ‏هستند عمر مفید بسیار محدودی خواهند ‏داشت و ممکن است بوی نامطبوئی نیز از خود ساطع سازند.‏ نوشت افزار غیراستاندارد، نه تنها از ظاهر و دوام ‏خوبی برخوردار نیستند بلکه می توانند باعث ایجاد بیماری در فرزندانتان شوند.‏

‏۳- انتخاب مناسب لوازم تحریر برای کودکان

همه می‌دانیم کودکان  نسبت به بزرگسالان از پوست، ریه و ویژگی های فیزیکی حساس تری برخوردارند و توجه به سلامتی و ‏ایمنی بدن آن ها، دارای اهمیت بسیار زیادی می باشد. در بازار متنوع نوشت افزار ، برخی از تولیدکنندگان دست به طراحی و تولید لوازم تحریر ‏مخصوص کودکان زده اند. نوشت افزار باکیفیت و معتبر از برندهای مرغوب، از مواد اولیه بسیار خوب و با کیفیتی ساخته و تهیه می شوند و از ‏هیچگونه مواد شیمیایی مضری در آن ها استفاده نشده است. بدین ترتیب لمس آن ها و یا تماس بدنه و جوهرشان با پوست بدن، هیچ گونه ‏حساسیت و بیماری را برای افراد، به ویژه کودکان به وجود نمی آورد و بوی تولید شده از جوهر و یا بوی متریال استفاده شده در سایر محصولات، ریه ‏های آن ها را آزار نمی دهد.‏

در انتخاب وسایلی مانند پاک کن، تراش و لوازمی که اندازه کوچک دارند دقت بیشتری کنید زیرا احتمال دارد توسط ‏کودکان بلعیده شوند. برای ‏کودکان، توجه به اندازه ی وسایل الزامی است. سعی کنید لوازم تحریری انتخاب کنید که که ‏رنگ شاد و جنس سفت تر و اندازه ی ‏نسبتا بزرگتری ‏داشته باشند. همچنین خمیر های بهداشتی، گل رس و… برای ‏کودکان جذاب هستند.‏

دقت داشته باشید که تصاویر شخصیت هایی که کودک ساعت ها در پویانمایی ها و بازی های رایانه ای با آنها همزادپنداری می کند؛ ‏مهمترین ‏عامل انتخاب نوشت افزار از سوی دانش آموز محسوب می شود. لذا سعی کنید در انتخاب لوازم کودکانتان دقت کنید و بیشتر سعی کنید از ‏تصاویر مناسب با شخصیت های معروف ایرانی ، مناظر طبیعی کشور و .. استفاده نمایید.‏

‏۴- لوازم تحریر سالم و بهداشتی خریداری کنید

یکی از مواردی که اغلب  والدین به آن توجه زیادی ندارند و در زمان خرید لوازم‌التحریر به دست فراموشی می‌سپارند ، ‏بهداشت و سلامت ‏لوازم ‏است؛ موضوعی که توجه نکردن به آن ممکن است سلامت فرندان را به خطر بیندازد‎.‎

نوشت‌افزار و وسایل مصرفی دانش آموزان در مهدها و مدارس باید استانداردهای مناسب بهداشتی را دارا باشند و نادیده گرفتن ‏این موارد ممکن ‏است ‏باعث ایجاد آسیب‌ به‌سلامت فرزندانمان شود‎.‎

همه ما می‌دانیم که لوازم‌التحریر برای کودکان به‌خصوص برای پیش دبستانی ها و دانش‌آموزان سال اولی تبدیل به بخشی از زندگی آنها می‌شود و ‏ساعت‌های زیادی را با آن سپری می کنند و حتی ممکن است این وسایل را وارد دهان خود کنند که اگر این لوازم از جنس استاندارد تهیه نشده و در ‏تولید آن‌ها از مواد سمی و غیربهداشتی استفاده‌شده باشد ممکن است باعث ‏مسمومیت و بیماری در فرزندان مان شود.‏

‏ به همین دلیل حائز اهمیت است که ترکیبات شیمیایی، رنگ‌های مصنوعی، آلیاژهای مختلف و مواد لاستیکی استفاده‌شده در لوازم‌التحریر از ‏استانداردهایی که مراکز پزشکی معتبر تأیید کرده‌اند، استفاده شده باشند.‏

‏۵- لوازم تحریر را از نوشت افزار فروشی ها تهیه کنید‏

تنوع محصول در فروشگاههای لوازم تحریر بسیار زیاد است و  می توانید برندهای متنوع و محصولات مختلفی را یکجا در اختیار داشته باشید‎ ‎و‎ ‎به همین علت حق انتخاب ‏بسیاری به شما می دهند. بهترین قیمت را می توان در فروشگاه های معتبر مختص لوازم تحریر و نوشت افزار تجربه نمود ؛ چرا که محصولات این فروشگاه ها به صورت ‏تخصصی و مستقیما از تولیدکننده یا ‏فروشنده به دست شما می رسد‎.‎

بهتر است خانواده ها به بهداشت و استاندارد بودن لوازم تحریر فرزندشان بیشتر اهمیت بدهند و مراقب باشند از مراکز معتبر ‏آنها را تهیه کنند ؛ ‏چون این موضوع بر سلامت ‏فرزندشان بصورت مستقیم در ارتباط است. کارشناسان و فعالان باسابقه بازار برای جلوگیری از سوء استفاده برخی از سودجویان توصیه می نمایند که مردم برای خرید لوازم ‏التحریر و نوشت افزار از فروشگاه آنلاین مدادوما که ‏تحت نظارت نماد اعتماد الکترونی است، فعالیت می‌کنند؛ اقدام نمایید.‏

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




یک شنبه 26 ارديبهشت 1400
ن : khashayar

چمن مصنوعی

چمن مصنوعی

چمن مصنوعی، نوعی کفپوش است که از الیاف مصنوعی ساخته می شود و به همین دلیل از دوام بالایی برخوردار است و نسبت به چمن طبیعی دارای مزیت های متعددی است. چمن مصنوعی را می توان در جاهای مختلف استفاده کرد و از آن بهره برد.

چمن مصنوعی در طرح ها و رنگ های مختلف وجود دارد . مای دکوری یکی از سایت هایی است که انواع چمن مصنوعی را با قیمت مناسب در اختیار شما قرار می دهد. مای دکوری چمن های مصنوعی با کیفیت را در سایت خود قرار داده است و شما به راحتی می توانید از آنها بازدید کنید و در صورت تمایل، آن را سفارش دهید تا برای شما ارسال شود.

محصول سفارشی شما در عرض کمترین زمان ممکن به دست شما خواهد رسید. شما در مای دکوری می توانید از تخفیف هایی بسیار عالی بهره مند شوید و با این کار هزینه خود را بسیار پایین بیاورید. شما می توانید بهترین خدمات را از مای دکوری دریافت کنید. خدمات پس از فروش مای دکوری ، خیال شما را از بابت چمن مصنوعی خریداری شده راحت خواهد کرد و در صورتی که مشکلی برای آن پیش بیاید می توانید با یک تماس، پیگیر حل مشکل خود شوید.

پارکت لمینت

امروزه کفپوش های مختلفی به بازار آمده اند که هر کدام مزیت های خودشان را دارند. یکی از بهترین کفپوش ها، پارکت لمینت است. پارکت لمینت به علت دوام بالا، مقاومت مناسب ، زیبایی، سبکی و قیمت مناسب مورد پسند خیلی از افراد است و افراد کف ساختمان ها و خانه های خود را با پارکت لمینت می پوشانند.

پارکت لمینت ها در انواع طرح ها و رنگ ها وجود دارند و در هنگام خرید آن باید به کیفیت آن دقت کرد. یکی از جاهایی که شما می توانید در آن دست به خرید پارکت لمینت های باکیفیت بزنید، فروشگاه آنلاین مای دکوری می باشد. این فروشگاه نه تنها به شما محصولاتی باکیفیت و مناسب را عرضه می کند بلکه قیمت های بسیار مناسبی هم دارد. یعنی شما هم محصول باکیفیتی را خریداری می کنید و هم هزینه مناسبی را پرداخت می کنید.

شما می توانید از تخفیف های فوق العاده مای دکوری جهت استفاده کنید و پارکت لمینتی عالی با قیمتی بسیار مناسب را برای خانه خود خریداری کنید. مای دکوری انواع پارکت لمینت ها در طرح ها و رنگ های مختلف را عرضه می کند و شما می توانید با توجه به نیاز و سلیقه خود، بهترین گزینه را انتخاب نمایید.

موکت

موکت، کفپوشی است که در بیشتر خانه ها یافت می شود. موکت به خاطر مزیت هایی که دارد به خوبی کف خانه ها را می پوشاند و افراد می توانند از آن بهره مند شوند. امروزه در کشور، شرکت های زیادی مشغول تولید موکت هستند و برندهای مختلفی از موکت وجود دارد.

برای خرید موکت ، حتما باید کیفیت و زیبایی آن را لحاظ کرد. یک موکت باید با دکوراسیون خانه هماهنگی داشته باشد. اگر دنبال یک موکت زیبا و باکیفیت هستید که قیمت مناسبی هم داشته باشد، فروشگاه آنلاین مای دکوری گزینه بسیار خوبی برای شما خواهد بود.

مای دکوری سالهاست که مشغول فروش ادوات دکوراسیون داخلی است . این سایت، بهترین موکت ها را به شما عرضه می کند و شما قادر هستید با قیمتی مناسب، موکتی عالی را از فروشگاه مای دکوری خریداری کنید.

موکت های با طرح و رنگ مختلف در فروشگاه مای دکوری عرضه می شوند و شما به راحتی می توانید موکت مورد نیاز خود را تهیه کنید. در کنار قیمت و کیفیت مناسب محصولات، مای دکوری خدمات پس از فروشی بسیار عالی دارد که نگرانی شما پس از خرید را مرتفع خواهد کرد و در صورت بروز مشکل برای محصول ، شما می توانید با یک تماس در پی حل ان بربیایید.

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




یک شنبه 26 ارديبهشت 1400
ن : khashayar

آیا تمرین با معده خالی، تمرین خوبی است؟

آیا تمرین با معده خالی، تمرین خوبی است؟

ایده تمرین با شکم خالی، به ویژه صبح ها و انجام فعالیت هایی از نوع هوازی با دستگاه بدنسازی تکنوجیم ایران، در دنیای ورزش چیز جدیدی نیست، انجام تمرینات با مدت زمان مشخص، حتی بیش از یک ساعت، با شدت متوسط کم و بدون مصرف غذا، بدن را متابولیزه می کند تا چربی را به طور موثر متابولیزه نماید و این یک مقاومت اساسی برای ورزشکاران است!

اما همه تکنسین ها و ورزشکاران با این روش موافق نیستند و حتی در ادبیات علمی جوانب مثبت و منفی وجود دارد با این حال، موضوع اخیراً مرتبط شده است، با توجه به اینکه ما شاهد تمایل زیادی به "روزه داری متناوب" هستیم.
رژیم های روزه داری متناوب: سالم یا پرخطر؟

مورد اخیر موضوعی است که به طور گسترده در ادبیات امروزی مورد بررسی قرار گرفته است و شواهد اثبات کننده به ما خبر از تأثیر این "روش" دلگرم کننده می دهد: روزه داری از لحاظ تاثیرات جسمانی برای کاهش وزن و تغییر ترکیب بدن (تناسب اندام) موثر و لازم است!

 

آموزش روزه داری چقدر موثر است؟

پاسخ قطعی به سوالات مربوط به اثربخشی آموزش با معده خالی آسان نیست، زیرا متغیرهایی که باید در نظر گرفته شوند متعدد هستند: برنامه تمرین، نوع (هوازی یا قدرت)، مدت زمان، شدت تمرین و تعداد ساعت بعد از آخرین وعده غذایی.

اما بیایید فوراً از هرگونه سوء تفاهم اجتناب کنیم: برای حمایت از تلاش های جسمی، شما به انرژی، نیاز دارید و هرچه مدت آموزش بیشتر باشد، میزان انرژی مورد نیاز ما نیز بیشتر خواهد بود به روشی مشابه، هرچه سوخت بیشتری از قند تشکیل شود، شدت آن نیز بیشتر است.

اگر کسی مجبور باشد یک تلاش طولانی مدت و با شدت خاصی را ماننده: تعمیر دستگاه بدنسازی تکنوجیم را تحمل نماید، قطعا انجام آن با معده خالی برای افراد ضعیف امکان پذیر نیست! و در این صورت باید با افت عملکرد و حتی برخی خطرات روبرو شود به عنوان مثال، هیچ دوچرخه سواری حرفه ای یا آماتور، فکر نمی کند که با معده خالی برای یک مسابقه 200 کیلومتری برود، یا همین امر برای یک دونده ماراتن نیز صدق می کند، پس چه زمانی باید با شکم خالی تمرین کرد؟ دو شرط اصلی وجود دارد:

  • ما یک برنامه تمرینی دقیق را دنبال می کنیم که شامل روزه داری، در یک دوره مشخص، قبل از تمرین خاص (به طور معمول با شدت متوسط و کم) با هدف وادار کردن بدن به استفاده بسیار مناسب از ذخایر است.
  • شما صبح یک فعالیت هوازی با شدت متوسط کم (مثلاً آهسته دویدن) انجام می دهید و این کار را بدون خوردن غذا انجام می دهید بنابراین در پایان کار فعالیت مناسبی دارید.

در حالت اول، لازم نیست که وسط یک تکنسین متخصص یا یک دکتر پیگیری شوید.

در حالت دوم، لازم است ظرفیت بدن خود را تحت آزمایش قرار دهید و واکنش های آن را مطالعه کنید، به تدریج ادامه دهید برای مثال با 20 دقیقه فعالیت ورزشی در روز شروع نمایید!

( شما ورزشکاران عزیز و گرامی، با خرید دستگاه بدنسازی دست دوم تکنوجیم می توانید همراه با صرفه جویی در تقبل هزینه های جاری، با خیالی راحت، از کیفیت محصولات ما و با مدیرت زمان و انرژی به آسانی تمام ورزش نمایید!

نکته: ما توصیه نمی کنیم بیش از یک ساعت فعالیت ورزشی در روز داشته باشید از طرف دیگر، اگر فعالیتهای "مختلط" انجام شود که ترکیبی از فعالیتهای هوازی و قدرتی را فراهم می کند، خصوصاً اگر با شدت های متوسط تا زیاد انجام شود، مانند مورد "تمرین با بازه"، احتیاط زیادی لازم است، تا خطرات ناشی از کاهش عملکرد و افت قند خون، به وجود نیاید.

خواص و فواید روزه داری برای سلامت جسمانی:

در این بخش گزیده ای مختصر، در مورد خواص و فواید روزه داری برای سلامت جسمانی ورزشکاران عرض می نماییم.

 

  1. سم زدایی کامل بدن :

غذاهای فرآوری ممکن است به سموم در بدن تبدیل شود برخی از آن ها تولید محصولات نهایی پیشرفته گلیکاسیون را ترویج می کنند بیشتر این سموم در چربی ها ذخیره می شوند. چربی هنگام روزه داری سوزانده و سموم آزاد می شوند. کبد، کلیه ها و دیگر ارگان ها بدن نقش مهمی در سم زدایی ایفا می کنند!

 

  1. استراحت دستگاه گوارش:

در طول روزه داری اندام های گوارشی به خوبی استراحت می کنند و عملکرد طبیعی فیزیولوژیک، به ویژه به تولید ترشحات گوارشی ادامه دارد اما به میزانی کاهش می یابد که به حفظ تعادل مایعات در بدن کمک می کند و تجزیه غذا در نرخ های ثابت رخ می دهد تا انتشار انرژی نیز از الگوی تدریجی پیروی کند.

 

  1. واکنش التهابی بدن:

مطالعات نشان می دهند که روزه بیماری های التهابی و آلرژی ها را بهبود می دهد. مثال هایی از چنین بیماری های التهابی ورم مفاصل و بیماری های پوستی مانند پسوریازیس هستند. برخی متخصصان اظهار می کنند که روزه ممکن است درمان بیماری های التهابی روده مانند کولیت را هم بهبود بخشد!

 

  1. کاهش قند خون:

روزه داری میزان تجزیه گلوکز را افزایش می دهد تا بدن بتواند انرژی دریافت کند، بنابراین تولید انسولین را کاهش می دهد و لوزالمعده استراحت می کند، گلیکوژن برای تسهیل تجزیه گلوکز تولید می شود که در نتیجه موجب کاهش قند خون می شود که به ویژه برای پیشگیری از بیماری های ماننده دیابت، بسیار مفید می باشد!

 

  1. افزایش چربی سوزی:

اولین واکنش بدن به روزه تجزیه گلوکز است، وقتی ذخیره گلوکز تمام می شود کتوسیز شروع می شود این تجزیه چربی ها انرژی را آزاد می کنند و چربی های ذخیره شده در کبد و ماهیچه ها برای آزاد کردن انرژی، به خوبی شکسته (چربی سوزی) می شوند!

 

  1. کاهش کلسترول خون:

گروهی از متخصصان قلب در امارات متحده عربی دریافتند که افراد در ماه رمضان از تاثیر مثبت بر پروفایل لیپید لذت می برند به این معنی است که کاهش کلسترول در خون وجود دارد. کلسترول کم، سلامت قلبی و عروقی را افزایش می دهد و خطر ابتلا به بیماری های قلبی، را کاهش می دهد. علاوه بر این، اگر رژیم غذایی سالم پس از ماه رمضان رعایت شود، مقدار پایین کلسترول باید به راحتی حفظ شود.

 

  1. افزایش طول عمر:

روزه گرفتن تاثیر زیادی بر اتوفاژی (خود خواری) دارد. این فرایندی است که در آن یک سلول خودش بازیافت می کند تا مطمئن شود می تواند با خلاص شدن از هر چیزی که درست کار نمی کند بهتر عمل کند!

وقتی سلول هایی دارید که به طور مداوم خود را احیا می کنند تا عملکرد بهینه داشته باشند باید تاثیرات ضد پیری داشته باشد. وقتی سلول ها قادر به تازه کردن خود هستند به شدت روند پیری را هم در ظاهر فیزیکی و هم داخلی کاهش می دهند.

 

  1. تقویت مغز:

تردیدی نیست که تاثیرات مثبت روزه روی ذهن وجود دارد، اما قدرت تقویت مغز در ماه رمضان حتی برجسته تر است. مطالعه ای که توسط دانشمندان در آمریکا انجام شد نشان داد که تمرکز ذهنی بدست آمده در طی ماه رمضان سطح عامل نورون زایی مشتق شده از مغز را افزایش می دهد که باعث می شود بدن سلول های مغزی بیشتری تولید کند!

در نتیجه عملکرد مغز بهبود می یابد و به همین ترتیب، کاهش مشخص میزان کورتیزول، که توسط غده آدرنالی تولید می شود به این معنی است که سطح استرس در طی ماه و پس از ماه رمضان به شدت کاهش می یابد!

 

  1. افزایش مقاومت بدن به استرس (اضطراب):

روزه گرفتن باعث می شود که سلول ها با گرفتن انرژی از منابع دیگر شروع به کار کنند تا منبع غذایی دیگری در بدن داشته باشید. وقتی این اتفاق می افتد بدن به حالت بقا می رود و از سلول های خراب رها می شود و شروع به تعویض آن ها با سلول های سالم تر می کند. در یک دوره بلند مدت، رادیکال های آزاد شکل می گیرند و سلول های شما قادر به مبارزه با رادیکال های آزاد هستند که در بدن شکل می گیرند. این باعث حفظ تعادل شیمیایی در سلول های شما و بدن خواهد شد و در نتیجه باعث کاهش شدید استرس می شود!

 

  1. پیش گیری از سرطان:

در حال حاضر، روزه گرفتن ممکن است به طور کامل از ابتلا به سرطان جلوگیری کند و می تواند به کاهش رشد تومور کمک شایانی کند!

برای افرادی که تحت شیمی درمانی قرار می گیرند روزه گرفتن متناوب می تواند به سرکوب بسیاری از عوارض جانبی کمک کند. تنها چیزی که نگران کننده است مقدار کمی از گرسنگی است که احساس خواهید کرد بسیاری از مردم تمایلی به شیمی درمانی ندارند بنابراین گرسنگی واقعا ممکن است مشکل چندانی نداشته باشد.

از آنجا که روزه گرفتن مواد سمی را از بدن دفع می کند به جلوگیری از انواع ویژه ای از سرطان ها کمک می کند. سرطان به سلول ها حمله می کند اما وقتی هیچ اختلالی در بدن وجود ندارد که بتواند به هر کدام از سلول های آن حمله کند پس نمی تواند شکل بگیرد!

 

  1. پاک سازی پوست و جلوگیری از آکنه:

وقتی نوبت روزه گرفتن و پوست می رسد سلول ها شروع به بازسازی کرده و سموم را دفع می کنند.

در نتیجه پوست ما شروع به داشتن پوستی بهتر خواهد کرد، زیرا سلول های جدید تشکیل شده اند و از شر آن هایی که به پوست آسیب می زنند و در حال حاضر خوب به نظر نمی رسند، خلاص می شوید!

کلام آخر

در حالی که روزه می گیرید، بدن به جای گوارش روی فرآیندهای دیگر متمرکز می شود. چون بدن به انرژی نیاز دارد، انرژی را از هر جایی که می تواند پیدا کند، می گیرد. این به این معنی است که انرژی از بافت های چربی و مرده (مانند بافت اسکار) تامین خواهد شد!

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




یک شنبه 26 ارديبهشت 1400
ن : khashayar

نمایندگی تعمیر لوازم خانگی

تاثیر لوازم خانگی بر زندگی امروز ما قابل چشم‌پوشی نیست. امروزه در خونه‌های ما، وظایف زیادی بر دوش لوازم خانگی هست و اگر این لوازم دچار مشکل یا اختلال بشن، روند زندگی ما هم تا حد زیادی می‌تونه مختل بشه. با توجه به شرایط اقتصادی موجود، در صورت بروز هرگونه مشکل برای لوازم خانگی ، بهترین راهکار برای رفع خرابی، تعمیر لوازم خانگی هست؛ چرا که برای خرید لوازم جدید باید چندین برابر پول تعمیر اون‌ها رو هزینه کنید. اما در این بازار متنوع تعمیرات، چطور باید یک تعمیرکار مجرب و مطمئن پیدا کرد؟

نمایندگی تعمیر لوازم خانگی

اگر لوازم خانگی شما دچار مشکل شده یا خراب است ، می توانید برای تعمیر لوازم خانگی خود به شرکت تعمیرستون مراجعه کنید. در تعمیر لوازم خانگی از متخصصان و تعمیر کاران مجرب و تجربه بالا استفاده می شود. در این مقاله می خواهیم درباره ی خدمات تعمیر لوازم خانگی در شرکت تعمیرستون توضیح دهیم پس ، با ما همراه باشید.

عیب یابی و سرویس انواع برندهای یخچال در مشهد

پارس تکنیک،  ارائه دهنده هرگونه خدمات تخصصی درزمینهٔ تعمیر و سرویس انواع یخچال، یخچال‌فریزر اتوماتیک و نیمه اتوماتیک، بدون برفک، دو درب، ساید بای ساید، فریزر، تعویض فیلتر و شارژ گاز یخچال، و … در انواع ایرانی و خارجی با مدل‌های گوناگون مخصوصا یخچال ساید می‌باشد.

کلیه تعمیرات در تمامی نقاط و بدون تعطیلی و در تاریخ و زمانی که هماهنگ شود در منزل انجام می‌گرددتعمیر یخچالهایی که از تعمیر آن ناامید شدید .  لازم به ذکر است . در این واحد تعمیرات و عیب یابی به روش سنتی انجام نمی شود . انجام کار به صورت کاملا اصولی و استاندارد می باشد .

تعمیرات یخچال مشهد

تعمیرات یخچال فریزر و ساید بای ساید تخصص ماست.

اگر مایل به انجام هریک از خدمات تعمیر ساید بای ساید، تعمیر یخچال فریزر و تعمیرات هریک از لوازم خانگی خود هستید همین حالا با یکی از شماره های ما تماس حاصل فرمایید.

تعمیر یخچال در منزل مشهد

تعمیر یخچال در منزل مشهد ازجمله خدماتی است که این مجموعه برای رفاه حال مشتریان به همشهریان ارائه می‌دهد. با توجه به اینکه جابه‌جایی یخچال برای تعمیر با دردسرهایی همراه است با استفاده از خدمات تعمیر یخچال در منزل مشهد هزینه‌های شما کاهش‌یافته و دردسرهای جابه‌جایی را نخواهید داشت.

نمایندگی تعمیر یخچال

نمایندگی تعمیر یخچال در مشهد با سرویس ویژه تعمیرات یخچال فریزر های خانگی و ساید با ساید در محل با نازلترین قیمت ها و سریعترین سرویس ممکن توسط پارس تکنیک انجام می شود. یخچال یکی از مهمترین و پرمصرف ترین ابزار برقی در هر منزل محسوب می شود. که ممکن است. به هر دلیل خراب شود و مانند هر وسیله برقی دیگری به تعمیر نیاز داشته باشد. اگر شما در حال خواندن این نوشته درباره تعمیر یخچال هستید. حتما برای یخچال فریزر شما مشکلی پیش آمده است. که شما به دنبال راهکاری برای رفع این مشکل می گردید و یا برای تعمیر یخچال فریزر خود به دنبال یک تعمیرکار یخچال زبر دست می گردید. مشکلات پیش آمده برای یخچال می توانند از روی غیر عادی کار کردن یخچال تشخیص داده شوند.

تعمیرکار یخچال نه تعویض کار:

اما ابتدا باید در نظر گرفت که تعمیر بهتر است یا تعویض؟ هرکدام که بهتر می باشد باید آن را انجام داد، گاهی ممکن است که قطعه ای را تعمیر کنید، دوباره این مشکل پیش آید که نتیجه میگیریم باید تعویض انجام شود ولی گاهی با تعمیرات مشکل برطرف می شود.

جلب رضایت مشتری بیشترین پیشرفت کسب و کار خواهد بود، نمایندگی تعمیر یخچال در انواع برندها در مجموعه پارس تکنیک انجام می شود، هر گونه خرابی و مشکلی باشد برای رفع مشکلات سرویس یخچال از ما کمک بگیرید.

تکنسین های پارس تکنیک تعمیر یخچال فریزر و تعمیر ساید بای ساید را در تمامی برندهای موجود در بازار انجام می دهند، برخی از این برندها به شرح زیر می باشد.

تعمیر یخچال سامسونگ ، تعمیر یخچال ال جی ، یخچال جنرال الکتریک ، یخچال آدمیرال ، یخچال وست پوینت ، یخچال وستینگهاوس ، یخچال ویرپول ، یخچال مابه ، یخچال بوش ، یخچال کنوود ، یخچال امرسان ، یخچال پارس ، یخچال آمانا ، یخچال فیلور ، یخچال یخساران ، یخچال اسنوا ، یخچال آریستون ، یخچال بکو ، یخچال بلومبرگ ، یخچال ایندزیت ، یخچال سینجر ، یخچال وستل ، یخچال زیمنس ، یخچال باگنشت ، یخچال جنرال استیل ، یخچال میدیا

نمایندگی یخچال امرسان در مشهد ،نمایندگی یخچال اسنوا در مشهد

 

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




یک شنبه 26 ارديبهشت 1400
ن : khashayar

چقدر باید برای شیر آشپزخانه هزینه کنید؟

چقدر باید برای شیر آشپزخانه هزینه کنید؟

طراحان و منتقدان برتر وبسایت بهفر در مورد نحوه انتخاب مناسب بهترین شیرآلات بهداشتی و ساختمانی، توصیه های مفید خود را به ما ارائه می دهند!

نکته: این بیش از آن چیزی است که شما فکرش را می کنید!

شیر آشپزخانه چیزی فراتر از یک کالای روزمره است، بلکه عملا کالایی درجه یک (که در هر ساعت از آن استفاده می کنیم!) است!

این بدان معناست که انتخاب درست برای جلوگیری از نشت های احتمالی آسیب رسان و سرخوردگی سخت افزارهای نامناسب بسیار مهم است.

در هنگام خرید شیر آشپزخانه تعداد ویژگی های شگفت انگیز زیادی وجود دارد که باید در نظر داشته باشیدکه مسیر شما را در انتخاب مناسب تجهیزات درجه یک آشپزخانه مشخص می کند و در نهایت تعیین خواهد کرد که چه وسایلی بهترین انتخاب برای شما هستند!

 

کیفیت اجزای داخلی

هنگام انتخاب شیرآلات ساده ساختمانی، کیفیت اولین چیزی است که باید به آن توجه کنید

"قطعات داخلی از قطعات خارجی مهم ترند؛ به دنبال دریچه ها و پیچ های برنجی باشید"

"از شرکتی بخرید که می توانید قطعات گمشده را از آنجا سفارش دهید: ممکن است یک پیچ تمام نیاز شما باشد و اگر نمی توانید آن پیچ را بگیرید، ممکن است مجبور شوید یک شیر آب جدید بخرید. بسیاری از قطعات لوله کشی را نمی توان به طور عادی انتخاب کرد و یا در فروشگاه سخت افزار محلی آن را پیدا نمود!

یک شیرآلات برنجی پیشرفته و عالی، شکوه و ظرافت بیشتری به بازسازی در خانه می بخشد!

از مدت ها پیش اتصالات تمام فلزی به عنوان گزینه برتر برای شیرهای آب در نظر گرفته می شده است که برنج با دوام ترین، قابل قبول از روی ریخته گری قابل قبول و پلاستیک دارای کروم است.

با این حال، دریچه های دیسک سرامیکی جدید محبوبیت بیشتری پیدا می کنند زیرا بسیار قابل اعتماد ارزیابی می شوند و هزینه آن نیز رو به کاهش است.

سوپاپ، همان چیزی است که به شما اطمینان می دهد آب را با سرعت و دمای مناسب دریافت کنید و در چهار نوع مختلف موجود می باشد: توپی، دیسک، کارتریج یا فشرده سازی.

دریچه های دیسک سرامیکی آخرین فناوری شیرآلات هستند دو دیسک جریان را کنترل می کنند و هنگامی که با هم قفل شده اند آب بندی می شوند ینها گرانترین، بلکه قابل اطمینان ترین هستند!

شیرهای کارتریج نیز با ترجیح تمام فلزات خوب هستند از آنجا که همه اینها یک قطعه است، اگر نشتی در فنر ایجاد شود، کافی است کارتریج را تعویض کنید!

دریچه های فشرده سازی و توپی ارزان ترین هستند، اما به نشتی، مشهور هستند!

سبک و عملکرد

در یک شیر آب، سبک و عملکرد با هم هماهنگ هستند و سبک، عملکرد را دیکته می کند!

یک دهانه قوس بالا محبوب ترین از نظر زیبایی و عملکرد  به شما امکان می دهد گلدان های بلند یا بزرگ را به راحتی پر و تمیز کنید.

شیرهای تک لمسی جهش فناوری دیگر در فضا است، جایی که شما فقط می توانید روی آن ضربه بزنید تا روشن شود یا به صورت کاملاً آزاد از حسگر حرکت داخلی استفاده کنید (گرچه دما هنوز با یک دستگیره کنترل می شود)

از بین برنج، برنز، کروم، نیکل و فولاد ضد زنگ، برنج بهترین انتخاب اما گرانترین است، شیر تمام برنجی یک عمر طول می کشد تا از بین برود!

این شیر جسورانه و مشکی کاملاً با یک سینک ظرفشویی مستحکم و سخت افزار کابینت مطابقت دارد!

رنگ مشکی از نظر سخت افزاری بزرگ است و این در مورد شیرآلات نیز صادق است.

بسیاری از مشتریان علاقه مند به انجام کارهای غیر سنتی مانند رنگ برنز یا مشکی با روکش پودر هستند.

وابسته به وسایل مجاور سینک ظرفشویی، یک شیر آب سیاه رنگ می تواند از لحاظ طراحی قدرت خوبی را به آشپزخانه هدیه دهد!

 

اندازه و تناسبات!

مقیاس مهم در آشپزخانه است: به عنوان مثال یک سینک ظرفشویی بزرگ در خانه، به یک شیر آب محکم برای بالا بردن آن نیاز دارد، هم برای انسجام و هم برای کاربرد یک شیر آب خیلی کوچک آب را به طور کارآمد توزیع نمی کند و یک بزرگ بزرگ هنگام تمیز کردن شما را خیس می کند!

اندازه مناسب قد و ارتفاع شیرآلات جزء اندازه گیری های کلیدی در اینجا است!

باید ارتفاع از سطح سینک ظرفشویی تا بالای شیر اندازه گیری شود و رسیدن فاصله افقی از آبریز تا اتصال با سینک ظرفشویی که یعنی تا چه حد به خود ظرفشویی می رسد!

این مورد هم باید مورد توجه قرار گیرد که فاصله بین دورترین سوراخ های مورد نیاز شیرآلات را اندازه گیری کنید تا اگر شیر آب موجود در یک سینک ظرفشویی را تعویض کنید، باید این مورد را به همراه، تعداد سوراخ مورد نیاز روی سینک ظرفشویی، برای بررسی دقیق تر بررسی نمایید که اگر می خواهید یک شیر آب موجود را جایگزین کنید که به همان تعداد سوراخ احتیاج نداشته باشد، می توانید برای پوشاندن سوراخ های غیر ضروری، قفسه های تزئینی پیدا نمایید!

 

چقدر باید برای شیر آشپزخانه هزینه کنید؟

کوتاه ترین پاسخ، هرچه در حد توان شماست!

مانند همه انواع فن آوری، هرچه بیشتر بتوانید روی کیفیت سرمایه گذاری کنید، ماندگاری آن بیشتر و عملکرد بهتری خواهد داشت.

اگر می توانید از کاهش هزینه شیرهای آب جلوگیری کنید، حتی اگر می خواهید از گزینه کم هزینه تری استفاده کنید، حتما کیفیت محصولات را به خوبی بررسی کنید.

شیرهای آب ارزان قیمت از مواد ارزانتری استفاده می کنند و مکانیسم های داخلی پلاستیکی را به کار می گیرند.

آنها همچنین گزینه های کمتری برای اتمام کار دارند، اما شیرهای رده بالاتر عموماً از طراحی بهتر، ضمانت های بهتر و عملکردهای بیشتری برخوردار خواهند بود و از همه مهمتر ماندگاری بیشتری دارند!

شما با صرف هزینه بیشتر، به انتخاب و گزینه سفارشی سازی بیشتری نیز دست پیدا می کنید!

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




یک شنبه 26 ارديبهشت 1400
ن : khashayar

بهترین مرکز اموزش بورس کشور

بهترین مرکز اموزش بورس کشور

این روزها در بین عموم مردم موضوعاتی از قبیل بازار بورس ، دوره بورس ، اموزش بورس ، تحلیل تکنیکال ، تحلیل بنیادی بسیار شنیده میشود ، امروز در این گزارش اطلاعات لازم را برای آغاز فعالیت در بورس را ارائه خواهیم کرد ، همچنین بهترین موسسه برای اموزش بورس را به عموم علاقه مندان به بازار سرمایه معرفی خواهیم کرد  .

اخیرا‌ً ورود به بازار بورس برای عموم مردم ما بسیار جذاب شده و شاهد ورود گسترده ای از مردم به این بازار هستیم. بنابر این امروز لازم دیدیم به بررسی موضوع اموزش بورس و اینکه کجا اموزش ببینیم بپردازیم .

بررسی اهمیت موضوع آموزش اصولی و استاندارد فعالیت در بورس !

فعالیت و حضور بیش از 45 میلیون نفر از عموم مردم در بازار بورس ، دلیل کافی برای ضرورت بالا رفتن سطح دانش این افراد است ، حضور تعداد انبوه از سرمایه گذاران باعث شده است که این افراد بدون علم و دانش کافی به بازار بورس وارد شده که این خود ضمن آسیب هایی که برای این بازار دارد موجب ضرر و زیان بسیاری برای سرمایه گذاران میشود . از آنجا که این افراد تازه‌کار و تازه‌وارد هستند گذراندن دوره های اموزشی استاندارد و تخصصی به بالارفتن سطح دانش این افراد کمک کند.

از طرفی تعداد زیادی از فعالان در بازار بورس از دانش کافی در زمینه مسائل اقتصادی و بخصوص بورس برخوردار نیستند که این مسئله می‌تواند باعث آسیب‌رساندن به بازار سرمایه و ضرر و زیان مالی زیادی برای سهام‌داران و سرمایه گذاران در بازار بورس باشد .

بررسی و معرفی مرکز آموزش عالی سهامیر :

موسسه سهامیر و همچنین طبق نظرات کاربران و عموم افراد همچنین بررسی های اختصاصی گزارشگران متوجه شدیم موسسه سهامیر بعنوان یکی از بهترین مراکز اموزش بورس در کشور میباشد که دوره های اموزشی سطح بالا و حرفه ای را در زمینه بازارهای مالی و سرمایه گذاری ارائه میکند ، سهامیر با دارا بودن بیش از 120 عضو و هیئت علمی در داخل و خارج از کشور و دارا بودن شعب متعدد یکی از بهترین گزینه های اموزش بورس و بازارهای سرمایه گذاری در کشور میباشد.

شرایط برگزاری دوره های آمورزشی سهامیر :

  • دوره های اموزش حضوری بورس :  دوره های اموزش حضوری بورس در این مجموعه بصورت آکادمیک و ترمیک برگزار میشود .
  • دوره های اموزش انلاین بورس : دوره های آموزش بورس در این حالت بصورت آنلاین و غیرحضوری برگزار میشود .
  • پکیج های اموزش افلاین بورس : پکیج های اموزشی بورس بصورت بسته های اموزشی تدوین و به عموم ارائه شده است .

نتیجه گیری : طبق بررسی های انجام شده پیشنهاد ما به علاقه مندان به بازار سرمایه استفاده از خدمات اموزش حرفه ای و موسسه سهامیر است.

  • راه های ارتباطی : بمنظور ارتباط با این موسسه میتوانید از طریق مراجعه به سایت رسمی موسسه به آدرس SAHAMIR-AC.COM از اطلاعات کامل و جامع و دوره های اموزشی بهمراه مشاوره بهره مند شوید .

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




یک شنبه 26 ارديبهشت 1400
ن : khashayar

با شطرنج مغزت رو ورزش بده!

 

با شطرنج مغزت رو ورزش بده!

شطرنج یکی از بهترین و خلاق ترین بازی های فکری در دنیا معرفی می شود که پر از افت و خیز است و طرفداران زیادی دارد. امروزه نظر غالب این است که شطرنج در هند اختراع شد، اما در ایران نشو و نما یافت. امروزه شطرنج ورزش شماره یک بسیاری از کشورهاست ( بخصوص در اروپای شرقی و شوروی سابق) و ورزش فکری مهمی برای جوانان در بیشتر نقاط جهان به شمار می رود

آشنایی با ورزش شطرنج

شطرنج به دلیل قدرت سرگرم کنندگی و جاذبه های ذوقی و منطقی اش بسیاری از فیلسوفان، هنرمندان، دانشمندان، و ..... همچون فردریک کبیر، ناپلئون بونا پارت، مندلیف، چارلز دیکنز، تولستوی و .....

را شیفته خود کرده است

در شطرنج هوش و تخیل مهمتر از حافظه است. بسیاری از شطرنجبازان به قدر کافی حرکت ها و ادامه های مختلف گشایشی را در ذهن دارند ( حافظه شان قوی است)، اما در پوزیسیون های ناآشنا و جدید با دشواری هایی مواجه می شوند که قادر به حل آنها نیستند ( هوش و تخیل آنها قوی نیست). با یادگیری مفاهیم بنیادی و اصول استراتژی و تاکتیک در واقع قوه تخیل و هوش شطرنجباز تقویت می شود و او می تواند در وضعیت های حساس و بحرانی بهتر تصمیم گیری کند و هدف ها را بهتر تشخیص دهد.

شطرنجباز باید محکم و با اراده استوار سر رشته را در دست خود حفظ کند. شطرنجباز باید در هر لحظه در پی بهترین امکان باشد و ضمن اینکه به اصول بازی وفادار می ماند اسیر کلیشه ها و قالب های ذهنی

نشود. افزایش تجربه، انجام بازی های مکرر و اندیشیدن های دوباره به راه هایی که طی کرده ایم، سبب تقویت قوه قضاوت می شود.

بازی مهیج شطرنج دارای اصول و قواعد زیادی می باشد که اگر آنها را درست و بجا بکار بگیرید می توانید در این بازی موفق شوید.

 

آموزش ورزش شطرنج

با توجه به استقبال روز افزون از این ورزش مهیج و حرفه ای مراکز متعدد و مختلفی در سطح کشور در جهت آموزش شطرنج شروع به فعالیت کرده اند که بخشی از این مراکز بصورت حرفه ای به آموزش خود ادامه داده و بخشی نیز دست از کار کشیده اند

همواره هنرجویان شطرنج به دنبال مراکزی هستند که به صورت حضوری با مربی آموزشی خود در ارتباط باشند و این عامل نقش مهمی در استقبال در شهرهای مختلف کشور شده است و گروهی دیگر نیز به یادگیری شطرنج از طریق فضای اینترنت پرداخته و در مسابقات آنلاین شطرنج با استفاده از نرم افزارهای کاربردی این دانش شرکت میکنند که عامل دوم نیز سبب استقبال هنرجویان از آموزش مجازی شطرنج در کشور شده است

برخی از اصول و قوانین شطرنج

 

* هرگز یک مهره ی قوی خود را در مقابل یک مهره ی ضعیف دشمن از دست ندهید.

* در هنگام بازی شطرنج به شمارش امتیازات خود توجه کنید اما هرگز فراموش نکنید که مات کردن در بازی، از هر امتیازی بیشتر است.

* هدف اصلی در بازی مات کردن شاه حریف است و مات کردن شاه حریف ارزش آن را دارد که شما هر تعداد از مهره های خود را که لازم باشد قربانی دهید.

* مراقب مهره های خود باشید و مجانی آنها را تقدیم دشمن نکنید.

* اگر همزمان می توانستید چند مهره را بزنید مهره ی قوی تر را بزنید.

* قبل از این که مهره را در خانه ای بگذارید مطمئن شوید جای امنی دارد و توسط مهره های حریف کشته نشود.

* قبل از حرکت خود به حرکت قبل حریف نگاه کنید تا متوجه نقشه ی او هم شوید و شاید حریف مهره اش را در جایی قرار داده که شما می توانید آن را بزنید.

 

نحوه شروع بازی شطرنج

بازی شطرنج را عموما به سه مرحله تقسیم می کنند: شروع بازی یا گشایش، وسط بازی و آخر بازی

گشایش یا شروع بازی عبارت است از گسترش اولیه نیروها و وارد کردن آن ها به کارزار.

مهم ترین مسئله در گشایش عبارت است از بسیج قوا و کنترل یا تسخیر خانه ها و خطوط مهم توسط نیروها. در مرحله گشایش عموما نبرد اصلی به قصد تصرف مرکز و رفع موانع گسترش برای خود و ایجاد موانع گسترش برای حریف صورت می گیرد.

در بازی شطرنج، جنگ از نخستین حرکت ها آغاز می شود. به نظر می رسد که در شروع بازی حرکت 1.e4  یا 1.d4  و گاه 1.c4 مناسب ترین حرکت باشد. سپس در گسترش سوارها باید دقت کرد که در مواضعی قرار گیرند که بر مرکز تسلط داشته باشند یا مهره هایی از حریف را که متوجه مرکز می شوند مورد تهدید قرار دهند.

البته هدایت صحیح مرحله گشایش اهمیت بسیار دارد. بی اعتنایی به نظم و سیاق بازی، به نبردی بی تدارک در شرایط نامطلوب می انجامد و ممکن است حریف در گسترش جلو بیفتد و یا به پوزیسیون دلخواهش برسد.

به طور کل به نوآموزان توصیه می شود که در شروع بازی، بیشتر سعی کنند سوارها را گسترش دهند و از بازی اضافی با پیاده ها اجتناب کنند. گسترش سوارها مهم تر از حرکت دادن پیاده هاست. حرکت پیاده ها به قصد گشودن خطوط برای سوارها صورت می گیرد و هدف ما فعال کردن سوارهاست. از این رو در آغاز گشایش ها عموما پیاده های ستون e و d را پیش می رانند تا راه فیل ها گشوده شود. اگر ضرورت ایجاب کند حرکت پیاده های ستون های دیگر هم صورت می گیرد.

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




یک شنبه 26 ارديبهشت 1400
ن : khashayar

آموزش نصب دوربین مداربسته در سایت Irancctv.center

آموزش نصب دوربین مداربسته در سایت Irancctv.center

یکی از منابع رایگان و با کیفیت آموزشی در حوزه دوربین مداربسته بی شک سایت irancctv.center  می باشد. خرید و نصب دوربین مداربسته یکی جذاب ترین فرایندها در صنعت سیستم های نظارت تصویری به شمار می رود. در صورتی که شما دانش فنی مورد نیاز برای خرید دوربین مداربسته را داشته باشید به سادگی می توانید هزینه های سیستم مداربسته را به میزان چشمگیری کاهش دهید. در غیر این صورت می توانید با کارشناسان فنی ما در مرکز دوربین مداربسته ایران تماس حاصل کرده و مشاوره پیش از خرید دریافت کنید. پس از خرید دوربین مداربسته و متعلقات مورد نیاز اکنون زمان انجام پروسه نصب دوربین مداربسته است.

پروسه نصب دوربین مداربسته ممکن است ساده به نظر برسد اما اگر به طور صحیح و مطابق با استاندارد صورت نگیرد عملکرد دوربین مداربسته و سیستم نظارت تصویری شما را دچار اختلال خواهد کرد. در برخی موارد دیده شده که به علت نصب غیر اصولی و غیر استاندارد، دوربین مداربسته قادر به ضبط تصاویر و انتقال آن ها به دستگاه ضبط کننده نبوده است. از این رو توصیه می کنیم چنانچه قصد راه اندازی یک سیستم مداربسته را دارید حتما این کار را به عهده افراد متخصص در این زمینه یا نصاب دوربین مداربسته بگذارید.

چنانچه بهترین دوربین مداربسته موجود در بازار را خریداری کنید اما نصب آن توسط تکنسین نصب متخصص صورت نگیرد ممکن است پاسخگوی نیاز شما نباشد و تنها هزینه گزافی را به شما تحمیل کند. در ادامه این مطلب که توسط مرکز دوربین مداربسته ایران تهیه شده است به برخی از نکات مهم و سوالات متداول در زمان نصب دوربین مداربسته اشاره خواهیم کرد.

بهتر است شخصا اقدام به نصب دوربین مداربسته کنم یا از متخصصین کمک بگیرم؟

پاسخ این سوال به میزان زیادی به میزان تسلط و توانایی شما در حوزه سیستم های مداربسته دارد. چنانچه شما به تمامی اصول و ریزه کاری های خرید و نصب دوربین مداربسته تسلط داشته باشید قطعا خود شما فرد بسیار مناسبی برای نصب دوربین مداربسته خواهید بود. در غیر این صورت توصیه می کنیم با کمی هزینه بیشتر، از یک نصاب دوربین مداربسته کمک بگیرید تا از نصب مطمئن و استاندارد سیستم مداربسته و دستگاه ضبط تصاویر خود اطمینان حاصل کنید.

نصاب دوربین مداربسته یا تکنسین نصب دوربین مداربسته چه وظایفی دارد؟

نصاب دوربین مداربسته یا تکنسین نصب و دوربین مداربسته شخصی که دارای دانش فنی و تجربی در زمینه نصب و راه اندازی انواع سیستم های نظارت تصویری می باشد. این شخص وظیفه دارد تا سیستم مداربسته را به طور کامل نصب و راه اندازی نموده و در صورت نیاز مشاوره لازم برای نصب و راه اندازی و بازدید از محل نصب دوربین های مداربسته را انجام دهد. از دیگر وظایف نصاب دوربین مداربسته می توان به تهیه گزارش از روند اجرازی کار، پاسخگویی به مشکلات متداول کاربران و … اشاره نمود.

به طور کلی یک نصاب دوربین مداربسته می بایست دارای توانایی های زیر باشد تا بتواند پروژه های مختلف راه اندازی نماید:

  • به انواع تکنولوژی دوربین های مداربسته مسلط باشد.
  • با کیس های مختلف دوربین مداربسته از جمله دوربین دام، بولت و …مسلط باشد.
  • قادر به نصب دوربین مداربسته در محیط های داخلی و خارجی باشد.
  • با انواع لنز دوربین مداربسته و نحوه نصب آن ها آشنا باشد.
  • با متعلقات دوربین مداربسته از جمله کابل شبکه، داکت و … آشنا باشد و بتواند در پروژه از آن ها استفاده کند.
  • با دستگاه های ضبط کننده تصاویر و نحوه نصب و راه اندازی آن ها آشنا باشد.
  • قادر به انجام پروسه مانیتورینگ و انتقال تصاویر باشد.
  • بتواند پروسه عیب یابی را به طور کامل انجام داده و دوربین های مداربسته را تست کند.
  • قادر به کار با ابزارهای مرتبط با کار خود باشد.
  • توانایی کار با سیستم های کامپیوتری را داشته باشد.
  • روابط عمومی قوی و مهارت های ارتباطی بالایی داشته باشد.
  • قابل اعتماد و دقیق باشد.

قبل از نصب دوربین مداربسته باید چه اقداماتی انجام دهید؟

در هنگام نصب دوربین مداربسته، ممکن است با توجه به تعداد دوربین های موجود در پروژه حفره ها و سوراخ هایی در دیوار ایجاد شود که چندان خوشایند نباشد. نیازی به نگرانی است. استفاده از تجهیزاتی نظیر داکت، لوله فلکسی و … می تواند میزان این حفره ها را به حداقل برساند. همچنین می توان سیم کشی ها را به نحوی پوشش داد که در معرض دید نباشند و نظم محیط را حفظ کنند. علاوه بر آن می توانید پیکیج دوربین مداربسته بی سیم خریداری کنید. این پکیج ها برای نصب دوربین مداربسته در محیط های بسیار کوچک گزینه بسیار مناسبی محسوب می شوند.

پیش از خرید دوربین مداربسته توصیه می کنیم لیستی از مکان هایی که نیازمند نصب دوربین مداربسته هستند تهیه کنید. تهیه دوربین مداربسته در صورتی که مورد استفاده شما قرار نگیرد تنها هزینه زیادی به شما تحمیل خواهد کرد. بنابراین مهم است تا لیستی از تعداد دوربین مداربسته مورد نیاز و مکان هایی که از اولویت بالاتری برخوردار هستند تهیه کنید. به این شکل می توانید از اعمال هزینه های اضافی به سیستم مداربسته جلوگیری کنید.

هم چنین پس از مشخص نمودن محیط های مورد نظر برای نصب دوربین مداربسته اطمینان حاصل کنید در این محل ها، هیچگونه مانعی در مسیر دریافت تصاویر دوربین مداربسته وجود نداشته باشد. برای مثال در برخی محیط ها، بخشی از دیوار در مسیر تصویربرداری قرار گرفته و علاوه بر مشکل دریافت تصاویر، عملکرد نور مادون قرمز دوربین مداربسته را نیز با مشکل مواجه نموده است.

چه محیط هایی نیاز به نصب دوربین مداربسته دارند؟

  1. درب ورودی جلو و یا پشت ساختمان ها
  2. پنجره ها (طبقات پایین تر ساختمان)
  3. لابی ساختمان
  4. آسانسور
  5. پارکینگ
  6. راه پله ها و راه رو ها

البته باید علاوه بر این موارد، به کاربری مورد نیاز خود نیز توجه داشته باشید. برای مثال در محیط های صنعتی، اداری، تجاری و … این محیط ها می توانند متفاوت باشند.

خرید بهترین دوربین مداربسته برای محیط های مختلف

دوربین مداربسته و تجهیزاتی که خریداری می کنید با توجه به ابعاد پروژه کاملا متفاوت خواهند بود. چنانچه قصد راه اندازی یک پروژه بزرگ را داشته باشید نیاز است تا تجهیزات را به صورت جداگانه و حرفه ای خریداری کنید. در صورتی که قصد راه اندازی یک سیستم مداربسته برای منازل خود دارید خرید یک پکیج دوربین مداربسته می تواند گزینه ای بسیار اقتصادی و کم هزینه باشد.

به طور کلی یک سیستم مداربسته متشکل از دوربین مداربسته، دستگاه دی وی آر (دستگاه ان وی آر )، کابل کواکسیال (کابل شبکه)، منبع تغذیه، فیش BNC، سوکت شبکه است که می تواند با توجه به میزان حرفه ای بودن پروژه متفاوت باشد.

بهترین دوربین مداربسته برای منازل

بهترین دوربین مداربسته برای منازل می تواند پک دوربین مداربسته منازل با 2 الی 3 دوربین مداربسته HDCVI و 1 دستگاه دی وی آر با هارد 1 ترابایت (قابلیت ضبط تصاویر به مدت 2 تا 3 هفته) باشد.

بهترین دوربین مداربسته برای مجتمع های مسکونی

عموما دوربین های مداربسته که در مجتمع های مسکونی نصب می شوند وظیفه کنترل تردد افراد را به عهده دارند بنابراین درب ورودی و خروجی ساختمان یکی از محل هایی است که نیازمند نصب دوربین مداربسته می باشد. علاوه بر آن، وجود دوربین مداربسته در محل پارکینگ می تواند نظارت کاملی بر روی خودروی ساکنین در اختیار اپراتور قرار دهد.

بهترین دوربین مداربسته برای فروشگاه ها

یکی از امتیازاتی که دوربین مداربسته فروشگاه در اختیار شما قرار می دهد نظارت دقیق بر عملکرد پرسنل است. از دیگر وظایف این دستگاه در محیط فروشگاه می توان به شناسایی سریع سارقین در زمان بروز حادثه اشاره کرد.

نصب دوربین مداربسته و مراحل نصب

پس از خرید دوربین مداربسته نیاز است تا به چندین نکته توجه داشته باشید تا یک سیستم مداربسته را به صورت اصولی، استاندارد و بدون هیچ گونه مشکلی راه اندازی کنید.

انتخاب ارتفاع و زاویه دید مناسب

عموما اگر دوربین های مداربسته را در کنج دیوارها و سقف نصب کنید بهترین میدان و زاویه دید را در اختیار شما قرار می دهند. همچنین باید اطمینان حاصل کنید که هیچگونه مانعی در مسیر تصویربرداری وجود نداشته باشد. پس از آن که محل نصب دوربین مداربسته را انتخاب کردید توصیه می کنیم آن را در ارتفاع 3 متر یا بیشتر نصب کنید. به این صورت از دسترسی افراد و سرقت احتمالی دوربین مداربسته جلوگیری می شود.

نصب دوربین مداربسته بر روی دیوار

پس از انتخاب مکان و زاویه مناسب برای نصب دوربین مداربسته اکنون باید دوربین مداربسته را نصب نمایید. با علامت گذاری جای پیچ ها بر روی دیوار، با دریل اقدام به سوراخ کردن دیوار کنید. پس از آن دوربین مداربسته را در محل مورد نظر قرار دهید و آن را در جای خود سفت کنید. پس از آن اقدام به تنظیم زاویه دید دوربین کنید.

اتصال دوربین مداربسته به منبع تغذیه

پس از آنکه دوربین مداربسته را در محل مشخص نصب نمودید اکنون زمان آن است تا دستگاه را به برق متصل کنید. به کمک آداپتور دوربین مداربسته می توانید جریان مورد نیاز دوربین مداربسته را تامین کنید. آداپتور را به پشت دوربین مداربسته متصل کرده و سر دیگر آن را در پریز برق قرار دهید.

اتصال دوربین مداربسته به دستگاه دی وی آر

به منظور اتصال دستگاه ها به یکدیگر در سیستم مداربسته از کابل RG59 و فیش BNC استفاده می شود. در دو سر کابل RG59 فیش های BNC قرار دارند که به سادگی می توانید از آنها استفاده کنید. یک سمت کابل کواکسیال یا RG59 را به دوربین مداربسته و سمت دیگر آن را به دستگاه دی وی آر متصل کنید.

اتصال دستگاه دی وی آر به مانیتور

تصاویر دریافت شده از دوربین مداربسته که را می توانید به کمک دی وی آر و نمایشگر به صورت پلی بک و یا زنده مشاهده کنید. برای این منظور می بایست از کابل های رایج یعنی کابل HDMI یا کابل VGA استفاده کنید. شما می توانید با توجه به تعداد کانال دستگاه دی وی آر خود به آن دوربین مداربسته متصل نمایید و تصاویر آن را در هر زمانی که نیاز داشتید بر روی مانیتور مشاهده کنید.

در پایان این مقاله باید گفت چنانچه در زمینه نصب و راه اندازی سیستم های مداربسته چندان مسلط نیستید هیچ جای نگرانی نیست! مرکز دوربین مداربسته ایران متشکل از یک تیم فنی و متخصص است که می تواند به شما در زمینه نصب و راه اندازی انواع دوربین مداربسته کمک کند. علاوه بر آن ما در این مرکز قادر هستیم با توجه به نوع و ابعاد پروژه ای که در نظر دارید بهترین تکنسین نصب دوربین مداربسته را به شما معرفی کنیم.

اطلاع از قیمت انواع دوربین مداربیته و قیمت دوربین داهوا در سایت معتبر tgju.org

مراحل نصب دوربین مداربسته که در این مطلب به طور مختصر به آن ها اشاره کردیم در نگاه اول بسیار ساده و سطحی به نظر می رسند بنابراین ممکن است تصور کنید که به سادگی می توانید آن را انجام دهید. باید گفت این پروسه نصب نسبتا ساده اگر طبق اصول و استاندارد انجام نگیرد می تواند منجر به بروز مشکلات و تحمیل هزینه های اضافی به شما شود. بنابراین توصیه می کنیم پیش از آنکه اقدام به نصب دوربین مداربسته در منزل یا محیط کار خود کنید با کارشناسان ما مرکز دوربین مداربسته ایران تماس حاصل نمایید.

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




یک شنبه 26 ارديبهشت 1400
ن : khashayar

مواد غذایی ارگانیک در عطاریکا

مواد غذایی ارگانیک در عطاریکا

چگونه مواد غذلیی ارگانیک عطاریکا می تواند به بدن کمک کند

با آخرین پیشرفت ها و مطالعات مربوط به سلامت و تغذیه هر فردی که در آن قرار دارد باید بداند که یک زندگی سالم یک راه برای یک زندگی شاد است.

مطمئناً شما می توانید به طور منظم تمرین کنید سه مایل در روز را اجرا کنید یا حتی هزاران دراز و نشست انجام دهید اما بدون رژیم غذایی مناسب شما محکوم به شکست هستید. مطمئناً تنوع گزینه های تغذیه سالم در دسترس شما وجود دارد اما هیچ چیز از غذای ارگانیک سالم تر نیست. در حقیقت، احتمالاً شانس خوبی در مورد غذاهای ارگانیک وجود دارد شاید آن را در سوپرمارکت محلی دیده باشید اما چیزی در مورد آن نمی دانید. به همین دلیل ضروری است که فقط اثر مهم غذایی که می تواند بر روی بدن انسان تأثیر بگذارد یاد بگیرد و این چیزی است که شما در زیر خواهید آموخت.

معنی واقعی ارگانیک چیست؟

هنگامی که شما اصطلاح ارگانیک را می شنوید باید در مورد نحوه تولید و فرآوری محصولات مختلف کشاورزی فکر کنید. البته، مقررات رشد ارگانیک از کشور به کشور متفاوت است اما در کشورهای غیر عضو، اکثر محصولات ارگانیک بدون کمک آفت کش های مصنوعی، مهندسی ژن زیستی (GMO)، کود بر پایه مواد نفتی و کودهای بر پایه لجن فاضلاب می باشند همه حیوانات ارگانیک که برای گوشت، تخم مرغ و یا لبنیات استفاده می شوند باید در خارج از منزل بدون کمک هر گونه آنتی بیوتیک، هورمون های رشد باشد در واقع، این احشام ها تنها می تواند خوراک ارگانیک مصرف کنند.

خطرات کمتر

یک نکته مهم این است که برخی غذاها حاوی مواد شیمیایی خطرناک مانند GMOs و مواد نگهدارنده هستند. جلوگیری از این مواد شیمیایی، به نفع شماست. پس از همه، این مواد شیمیایی می تواند بسیار خطرناک باشد. با چسبیدن به غذاهای ارگانیک، هرگز نباید نگران این خطرات باشید. غذاهای ارگانیک هیچ یک از این مواد شیمیایی خطرناک را شامل نمی شود. بنابراین، می توانید اطمینان حاصل کنید که غذاهای ارگانیک برای بدن شما کاملاً ایمن هستند.

آنتی اکسیدان ها

یک شانس خوب وجود دارد که شما در مورد مزایای آنتی اکسیدان ها بسیار شنیده اید. آنتی اکسیدان ها برای انسان بسیار مهم هستند زیرا آنها به محافظت از بیماری ها و بیماری های جدی کمک می کنند. شما می توانید آنتی اکسیدان ها را از طریق غذاهایی که مصرف می کنید دریافت کنید. خبر خوب این است که غذاهای ارگانیک دارای محتوای آنتی اکسیدان بالاتری نسبت به جایگزین ها هستند. بنابراین، اگر می خواهید خود را سالم حفظ کنید قطعاً می خواهید مصرف آنتی اکسیدان ها را بیشتر کنید. این در بلندمدت تفاوت بزرگی ایجاد خواهد کرد.
تنها چیزی که برای افزایش قدرت و استقامت بدن لازم است Primobolan است.

برای قلب بهتر است

قلب شما بدون شک یکی از مهم ترین اجزای بدن شما است. بدون یک قلب سالم، قلب خود را درگیر مشکلات جدی خواهید کرد. به همین دلیل است که شما باید قدم هایی برای حفظ قلب خود در شکل tiptop بردارید خبر خوب این است که شما می توانید آن را با خوردن غذاهای ارگانیک بیشتری انجام دهید. حقیقت این است که غذاهای ارگانیک همیشه برای قلب شما بهتر است. این یک مورد است زیرا غذاهای ارگانیک حاوی CLA یا اسید لینولئیک کنژوگه است. این اسید چرب مخصوص، قادر به محافظت از سیستم قلب و عروق و قلب شما است. بنابراین، شما باید خارج شوید و غذاهای ارگانیک بیشتری بخورید!
اثربخشی استفاده از این غذاها در مورد مشکلات و بیماری های خاص بستگی به شرایط بدن متقاضی دارد.

 

عطاریکا برای هر کسی که در شبکه های اجتماعی به صورت حرفه ای تولید محتوا میکند اشتغال ایجاد کرده است

ورود به سایت عطاریکا

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




یک شنبه 26 ارديبهشت 1400
ن : khashayar

راهنمای خرید میلگرد و تیرآهن

راهنمای خرید میلگرد و تیرآهن

بازار خرید مقاطع فولادی در همان ابتدای سال 1400 دچار افزایش قیمت شد که عوامل متعددی روی آن تاثیر گذار بودند. یکی از دلایل آن تورم سالانه است که به رسم همیشه بر بازار حاکم می شود. بهم خوردن چرخه عرضه و تقاضا نیز از دیگر دلایل عدم تعادل در بازار است. عرضه نامناسب شمش و محصولات آهنی در بورس نیز طی ماه های گذشته سبب بالا رفتن بی رویه قیمت نهایی تیرآهن و خصوصا قیمت میلگرد شد.

خرید پروفیل های فولادی نیازمند مشاوره است تا بتوان بهترین جنس را متناسب با کار مورد نظر تهیه نمود.

 

راهنمای خرید انواع تیرآهن

تیرآهن هایی که در ساختمان سازی به کار می روند عموما از نوع  IPEهستند. شرکت های متعددی در کشور تیراهن را از سایز 12 تا 30 تولید می کنند. فایکو، اهواز، ماهان، کرمانشاه و ذوب اصفهان از عمده تولید کنندگان داخلی تیرآهن هستند. در این بین محصولات ذوب آهن اصفهان به دلیل آنالیز استاندارد و تبعیت از جدول وزنی اشتال (Stahlbau) بالاترین کیفیت را دارند. بخش عمده تولیدات این شرکت صادرات می شود. قیمت تیرآهن ذوبی نیز از سایر تولید کنندگان به دلیل وزن بیشتر بالاتر است. برای مقایسه تیرآهن سایز 18 ذوب 225 کیلوگرم، فایکو 200 و ماهان 190 کیلوگرم است.

تیرآهن به صورت تیکه ای نیز عرضه شده که تیرآهن نرمال نامیده می شود. تیرهای نرمال معمولا از شاخه هایی هستند که انتهای آن در خط تولید دچار دفورمگی شده است، سپس به طول دلخواه برش خرده و بر اساس وزن فروخته می شود.

نوع دیگری از تیرآهن با بال های پهن وجود دارد که مقطع آن شبیه به حرف H است و در اصطلاح هاش نامیده می شود. هاش نیز در دو نوع سبک و سنگین در سایزهای مختلف و طول 12 متر تولید می شود. تیر هاش بیشتر برای ساختمان های بلند مرتبه، سوله و سازه هایی نظیر پل مورد استفاده قرار می گیرد. هاش های موجود در بازار عموما وارداتی هستند.

تیرها به صورت دسته ای عرضه می شوند که بندل نامیده می شود. برای مثال تیر 18 ذوب آهن در هر بندل دارای 24 شاخه است و یا تیرآهن سایز 24 شرکت فایکو دارای 14 شاخه است.

در برخی از پروژه ها نیازمند تیر با قابلیت تحمل لگر خمشی است. بدین منظور از تیرهای شبکه شده استفاده می کنند. برای این کار جان تیرآهن به صورت 6 ضلعی خالی می شود. این کار به کمک دستگاه گیوتین انجام می شود. اجرت انجام تیر شبکه شده با توجه به سایز تعیین می گردد.

راهنمای خرید میلگرد

پروفیل میلگرد به دو صورت ساده و دارای آج تولید می شود. میلگردهای بدون آج معمولا کاربرد در صنایع و ساخت ماشین آلات و نوع آجدار در ساختمان سازی کاربرد دارد. A1، A2، A3 و A4 انوع میلگرد آجدار محسوب می شوند که با افزایش شماره استحکام و شکل آج نیز تغییر می کند. نوردکاری و ترمکس روش های متداول تولید این نوع محصول است.

شرکت هایی نظیر: ابهر، فایکو، امیرکبیر، بافق از جمله تولید کنندگان میلگرد هستند که محولات خود را از سایز 6.5 تا 32 عرضه می کنند. همچنین شرکت فولاد خراسان با نام میلگرد نیشابور مرغوب ترین تولیدات میلگردی کشور را دارند. میلگرد به صورت وزنی عرضه می شود و معمولا وزن هر بندل آن حدودا 2 تن می باشد. در صورت خرید میلگرد به صورت شاخه می بایست به خرده فروشی ها مراجعه کرد.  برشکاری و خمکاری میلگرد نیز شامل اجرت خواهد شد.

 

 

زرد شدن آهن

یکی از مشکلاتی که خریداران مقاطع فولادی با آن روبرو هستند زرد بودن پروفیل است که گاها باعث اختلاف بین فروشنده و خریدار می شود. این زردی ناشی از واکنش آهن با هوای مرطوب، آب باران و برف است. در این شرایط آهن باعث تولید اکسید آهن به رنگ زرد، قرمز و قهوه ای می کند. به دلیل اینکه انبارهای دپو رو باز هستند با اولین بارش، محصولات دچار زرد شدگی می شوند که پدیده ای طبیعی محسوب می شود. اگر این زرد شدگی باعث پوسیدگی و خوردگی فلز نشده باشد و سطحی باشد تحویل این بار بدون هیچ مشکلی خواهد بود.

قیمت تیرآهن در زمستان سال 1399

پیش بینی قیمت مقاطع فولادی به مولفه های متعددی وابسته است و اغلب تحلیل گران بازار از انجام دقیق آن عاجز هستند. اما همانند سنوات گذشته پیش بینی می شود قیمت انواع پروفیل های صنعتی و ساختمانی نظیر تیرآهن، ورق و قیمت نبشی و ناودانی و ... از دی تا اسفند ماه به دلیل هیاهوی آخر سال افزایش داشته باشد. با توجه به تعطیلات عید نوروز و تورم سالیانه خریداران سعی دارند صورت های خود را تحویل و بار را قبل از اتمام سال تهیه کنند تا مشمول قیمت های سال جدید نشوند.

همچنین ساخت و ساز مسکن از موارد رونق بازار آهن محسوب می شود. لذا با توجه به افزایش 32 درصدی اعتبارات عمرانی برای بودجه سال 1400 نسبت به امسال، به نظر می رسد خرید و فروش این محصولات با رونق بهتری در سال جدید صورت گیرد.

 

 

مشاوره و خرید تیرآهن و میلگرد

اگر نیاز به استعلام قیمت و مشاوره پیش از خرید مقاطع فولادی نظیر میلگرد، تیرآهن، ورق، نبشی و ناودانی، ورق و پروفیل دارید، می توانید با مجموعه نگین فولاد السا (www.neginfoolad.ir) با شماره 02144448200 تماس حاصل فرمایید. این مجموعه با فروش رقابتی و فاکتور رسمی آخرین قیمت را در اختیار شما قرار خواهند داد. ارسال محصول خریداری شده به جای جای ایران با بهترین قیمت تعرفه باربری نیز از مزایای این شرکت محسوب می شود. این مجموعه تخفیف های ویژه ای برای سازندگان ساختمانی دارای پروانه ساخت در نظر گرفته است که در هنگام سفارش با ارائه آن می توان از این امکان بهرمند شد.

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




یک شنبه 26 ارديبهشت 1400
ن : khashayar

همه چیز درباره چاپ لیبل

همه چیز درباره  چاپ لیبل

مهم نیست که شما یک کارگاه چاپ داشته باشید یا یک کارخانه بزرگ وسیع برای فروش محصولات خود. درنهایت آنچه اهمیت دارد المان‌های بصری روی محصولات شماست که توجه مخاطب و خریدار را جذب می‌کند.

 

به همین دلیل تعجبی ندارد که برخی محصولات در انتهای قفسه باقی می‌مانند و برخی دیگر زودتر به فروش می‌رسد. این امر نشان‌دهنده میزان اهمیت ظاهر محصول است. یکی از عناصر پراهمیت که ظاهر یک محصول را می‌سازد علاوه بر طراحی بسته‌بندی، طراحی و نوع  چاپ لیبل آن است. در ادامه می‌خواهیم در مورد مراحل چاپ انواع لیبل صحبت کنیم تا به اطلاعات مناسبی در این خصوص دست پیداکرده و بهترین مدل  چاپ لیبل را برای محصولات خود انتخاب کنید.

 

مراحل چاپ انواع لیبل

اولین قدم برای موفقیت در  چاپ لیبل شناخت درست و کافی از دانش چاپ، دستگاه‌ها و ماشین‌هایی که در این صنعت استفاده می‌شوند و متریال مناسب برای چاپ انواع لیبل مناسب با طراحی بسته‌بندی محصول و جنس آن است.

برای مثال اگر شما قصد  چاپ لیبل بر روی لباس رادارید باید بر اساس جنس پارچه متریال مناسب با پارچه را انتخاب کنید. به‌طور خلاصه می‌توان گفت که برای  چاپ لیبل تکنیک‌های متفاوتی وجود دارد که شناخت آن‌ها با شما کمک می‌کند تا روش مناسب و کاربردی را با توجه به نوع محصول خود انتخاب کنید.

لیبل متالایز و ویژگی‌های آن

 

احتمالاً روی بطری‌های آب یا نوشابه‌های انرژی‌زا یا محصولات دیگر لیبل ها یا برچسب‌های براق را دیده‌اید. اولین حسی که با دیدن این لیبل های به مخاطب منتقل می‌شود حس لاکچری و باکلاسی است که هم برای مخاطب ظاهری چشمگیر و مسحورکننده خلق می‌کند و هم گویای اعتبار و محبوبیت آن کمپانی است. این مدل لیبل ها با عنوان لیبل متالایز   شناخته می‌شود. اما دلیل این نام‌گذاری چیست؟

به‌طورکلی لیبل متالایز   یا ورق متالایز یک ورقی است که با یک‌لایه آلومینیوم پوشیده شده که با نمای مات و براق با مقاصد تزیینی و حفاظتی برای محصولات مختلف ساخته می‌شود. لیبل متالایز   معمولاً در دورنگ نقره‌ای و طلایی تهیه‌شده که متناسب با طراحی محصول انتخاب می‌شوند. اما لیبل متالایز   ویژگی‌های خاصی دارد که شمارا مجاب به استفاده از آن می‌کند. لیبل متالایز   به‌طورکلی:

 

  • بسیار جذاب و خیره‌کننده است و احساس ارزش بیشتری به محصول و درنتیجه خریدار می‌دهد.

 

  • در هنگام چاپ کیفیت بالایی را ارائه می‌دهد و استفاده از آن ساده و راحت است.

 

  • در برابر مواد شوینده و اسیدی و همین‌طور آب از مقاومت بالایی برخوردار است.

 

همان‌طور که اشاره شد شاید بتوان گفت یکی از مزیت‌های مهم لیبل متالایز انعکاس حس ارزشمندی و لاکچری بودن برند و قابل‌اعتماد بودن محصولات است که انتخابی مناسب برای لیبل  جعبه ادکلن. است بنابراین استفاده از این نوع لیبل می‌تواند تأثیر چشمگیری در کسب‌وکار شما داشته باشد.

 

 

انواع روش‌های  چاپ لیبل

 

جوهر جت

این فناوری چاپ از سیستمی استفاده می‌کند که با استفاده از جریان قطرات بسیار ظریف جوهر، تصاویر دیجیتال را مستقیماً روی کاغذ تولید می‌کند. جوهرها توسط سیگنال‌های دیجیتالی از طریق کامپیوتر کنترل می‌شوند.

 

چاپ لیزر

این مدل از انواع  چاپ لیبل با تمرکز یک پرتوی لیزر از طریق لنز به‌طور مستقیم بر روی یک استوانه حساس به نور کار می‌کند. تونر شارژ شده خود را به استوانه متصل می‌کند و نتیجه نهایی تونر گرم شده و ذوب‌شده روی کاغذ است.

پرینترهای لیزری بسیار سریع‌تر از چاپگرهای جوهرافشان هستند و می‌توانند متن و تصاویر باکیفیت بسیار بالایی برای لیبل جعبه  ادکلن و دیگر محصولات تولید کنند.

 

چاپ حرارتی

این فرایند  چاپ لیبل با استفاده از یک نوار با شالوده‌ی چسبنده، متن یا گرافیک را با استفاده از گرما و فشار روی سطح برچسب‌ها اعمال می‌کند. چاپ حرارتی لکه نمی‌زند و در برابر آب مقاوم است. هنوز تصاویر با وضوح بسیار بالا ارائه نمی‌دهد و گاهی اوقات تصاویر به‌صورت پیکسلی یا مبهم به نظر می‌رسند و برای لیبل جعبه  ادکلن خیلی مناسب نیست.

 

فلکسوگرافی

در این روش از انواع  چاپ لیبل از صفحات چاپ انعطاف‌پذیر ساخته‌شده از لاستیک یا پلاستیک استفاده می‌شود. برای هر چهار رنگ CMYK یک تصویر یک صفحه ساخته می‌شود و درنتیجه یک روش چاپ گران‌قیمت است و برای محصولاتی همچون لیبل جعبه  ادکلن  گران­قیمت مناسب­تر است. صفحات مرکب با یک تصویر کمی برجسته بر روی یک استوانه چرخانده می‌شوند که تصویر را به مواد برچسب منتقل می‌کند. فلکسوگرافی از جوهرهایی استفاده می‌کند که به‌سرعت خشک می‌شوند. درنتیجه این‌یک فرآیند چاپ سریع است که می‌تواند روی انواع مختلف مواد چاپ کند.

 

لیتوگرافی افست

این فرآیند چاپ با انتقال عکاسی به صفحات چاپ فلزی نازک، کاغذی یا پلاستیکی کار می‌کند. غلتک‌ها جوهر و آب با پایه روغنی را به صفحات می‌زنند. ازآنجاکه روغن و آب باهم مخلوط نمی‌شوند ، جوهر بر پایه روغن به مناطق غیر تصویری نمی‌چسبد. تصویر مرکب به یک استوانه لاستیکی منتقل می‌شود و سپس با عبور از بین آن و یک استوانه دیگر از زیر برچسب ، تصویر را به روی برچسب منتقل می‌کند. اصطلاح افست به این واقعیت گفته می‌شود که تصویر مستقیماً از روی صفحات روی برچسب چاپ نمی‌شود ، بلکه در عوض به سطح دیگری که با برچسب تماس می‌گیرد منتقل می‌شود.

 

پرس دیجیتال

این فرآیند چاپ از زمانی آغاز می‌شود که اسناد الکترونیکی به‌صورت دیجیتالی از رایانه مستقیماً به پرس منتقل می‌شوند. پرس دیجیتالی متن را هنگام چاپ تجزیه‌وتحلیل می‌کنند و نقاطی را برای پر کردن شکاف در لبه‌ها اضافه می‌کنند. این متن و تصاویر واضحی را تولید می‌کند که کیفیت برچسب را افزایش می‌دهد. علاوه بر این ، روش  چاپ لیبل پرس دیجیتال تصاویر رنگی زنده و باکیفیت با ایجاد می‌کند و برای لیبل جعبه  ادکلن  انتخابی مناسب است.

 

لیبل شیشه‌ای و استفاده‌های آن

 

یکی از انواع محبوب لیبل، لیبل شیشه‌ای است که کاربردهای فراوانی دارد. لیبل شیشه‌ای به‌طور یکپارچه با پس‌زمینه ترکیب می‌شود ، و یک پی‌ریزی حرفه‌ای برای بیزینس شما ایجاد می‌کند. احتمالاً روی محصولاتی مانند بطری آب، مواد و محصولات آرایشی و بهداشتی و بسیاری از محصولات دیگر لیبل شیشه‌ای را دیده‌اید. شاید بتوان گفت لیبل شیشه‌ای از جز پرکاربردترین انواع لیبل محسوب می‌شود زیرا ظاهری متفاوت، جذاب و مدرن به بسته‌بندی کالا می‌بخشد و می‌تواند در جلب نظر مخاطب بسیار اثرگذار باشد.

به‌علاوه اگر به کسب‌وکار شخصی یا خانگی مشغولید و ترجیح می‌دهید طراحی و  چاپ لیبل به عهده‌ی خودتان باشد می‌توانید به‌راحتی لیبل شیشه‌ای را در منزل چاپ کنید.

 

 

منابع:

 

جدول سئو

عنوان سئو

همه چیز درباره  چاپ لیبل

 

نامک Everything about labelling
توضیحات سئو

مهم نیست که شما یک کارگاه چاپ داشته باشید یا یک کارخانه بزرگ وسیع برای فروش محصولات خود. درنهایت آنچه اهمیت دارد المان‌های بصری روی محصولات شماست که توجه مخاطب و خریدار را جذب می‌کند. به همین دلیل تعجبی ندارد که برخی محصولات در انتهای قفسه باقی می‌مانند و برخی دیگر زودتر به فروش می‌رسد. این امر نشان‌دهنده میزان اهمیت ظاهر محصول است. یکی از عناصر پراهمیت که ظاهر یک محصول را می‌سازد علاوه بر طراحی بسته‌بندی، طراحی و نوع  چاپ لیبل آن است. در ادامه می‌خواهیم در مورد مراحل چاپ انواع لیبل صحبت کنیم تا به اطلاعات مناسبی در این خصوص دست پیداکرده و بهترین مدل  چاپ لیبل را برای محصولات خود انتخاب کنید.

 

کلیدواژه‌ها لیبل جعبه  ادکلن     چاپ لیبل    لیبل شیشه‌ای   لیبل متالایز  لیبل
تعداد کلیدواژه لیبل جعبه  ادکلن5      چاپ لیبل12     لیبل شیشه‌ای5    لیبل متالایز 8     لیبل24
برچسب

همه چیز درباره  چاپ لیبل

 

عنوان تصویر اصلی چاپ لیبل1
نامک تصویر اصلی Labelling 1
توضیحات تصویر اصلی چاپ لیبل
عنوان تصویر1 چاپ لیبل2
نامک تصویر 1 Labelling 2
توضیحات تصویر 1 چاپ لیبل
عنوان تصویر2 چاپ لیبل3
نامک تصویر2 Labelling 3
توضیحات تصویر 2 چاپ لیبل
عنوان تصویر3 چاپ لیبل4
نامک تصویر3 Labelling 4
توضیحات تصویر 3 چاپ لیبل

 

 

 

 

جدول شبکه اجتماعی

تیتر شبکه اجتماعی همه چیز درباره  چاپ لیبل
خلاصه مطلب شبکه اجتماعی

اگر می­خواهید محصولتان در مقایسه با محصولات دیگر جلب توجه بیشتری کند، لیبل روی محصول عنصری بسیار مهم است که با انتخاب درست آن، می­توانید نگاه­ها را بر کالایتان نگه دارید.

روش­های مختلفی از چاپ لیبل در دسترس هستند که هریک کیفیت رنگ، حس لمس و براقی مخصوص خود را دارند که می­توانید با توجه به محصول مورد نظرتان یکی را انتخاب کنید. با توجه به انتخاب لیبل محصولات، هزینه چاپ می­تواند متفاوت باشد ولی تنوع موجود این اجازه را به شما می‌دهد که با توجه به بودجه­تان تصمیم بگیرید.

با چاپ لیبل باکیفیت بر روی محصولاتتان، توجهی که لایق آن هستید را بدست آورید.

 

 

 

 

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




دو شنبه 13 ارديبهشت 1400
ن : khashayar

تشک و کالای خواب پرومدی

تشک و کالای خواب پرومدی

 

رقابت با برترین های کالای خواب جهانی،افتخاریست که نصیب پرومدی شده

 

تشک و کالای خواب پرومدی با استفاده از مواد اولیه مرغوب و استفاده از ماشین آلات مکانیزه و پیشرفته ، بهره گیری از افراد متخصص و آگاه به دانش روز دنیا شروع به تولید و ایجاد کالای خواب با کیفیت بالا و مرغوب کرده و استفاده از کالای خواب مرغوب بهداشت خواب را تضمین می نماید. تشک پرومدی در تلاش است با استفاده از تمام توانایی‌هایی که در اختیار دارد با اعتقاد به اصل مشتری مداری تأمین بهداشت خواب مشتریان خود را به بهترین شکل ممکن ایفا نماید و تحقق این امر مهم را جزو توانایی‌های خود می‌داند

همچنین پرومدی در سال های اخیر از بازار سنتی به بازار آنلاین و سنتی مهاجرت کرده و تقریبا سهم عظیمی از بازار آنلاین را به خود اختصاص داده است.

https://peromedi.com/

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




دو شنبه 13 ارديبهشت 1400
ن : khashayar

شرایط اجاره ماشین در تهران چگونه است؟

اگر شما عزیزان قصد اجاره ماشین در تهران و یا سایر استان‌های ایران را دارید باید اطلاعات کافی از شرایط و چگونگی انجام این کار را داشته باشید.
ما در این سایت قصد داریم با ارائه مطالب مرتبط با اجاره خودرو در تهران به شما همراهان گرامی کمک کنیم.

شرایط اجاره ماشین در تهران چگونه است؟

 

مدارک مورد نیاز برای جهت خودرو برای متقاضیان ایرانی

(اجاره خودرو دربستی، اجاره خودرو بدون راننده، اتومبيل كرايه بدون راننده، اجاره خودروهای تشريفاتی، اجاره ماشين عروس، اجاره خودرو، اجاره ماشین) 

  • یک فقره چک یا سفته به قیمت خودرو
  • ودیعه نقدی
  • گواهینامه معتبر
  • کارت ملی

مدارک مورد نیاز برای متقاضیان خارجی

  • گذر نامه
  • بلیط رفت و برگشت
  • مبلغ 5000 دلار به صورت نقدی
  • گواهینامه بین المللی

 

 

هدف از اجاره ماشین چیست؟

از مهمترین مصارف اجاره خودرو:
• ترانسفرهای فرودگاهی و تشریفاتی
• اجاره ماشین جهت مسافرت های درون شهری و برون شهری
• اجاره ماشین باراننده و بدون راننده
• اجاره ماشین عروس

هزینه اجاره ماشین بالاتر است یا خریدماشین؟

اگر شما با ماشین لوکس قصد شرکت در همایش ها_رفتن به مهمانی ها و نهایاتا مسافرت را دارید بهتر است اجاره کنید
تا بخرید بااین کار در هزینه های خودصرفه جویی کرده اید.

معیارهای تعیین کننده و تغیر دهنده نرخ ماشین جهت اجاره:

  • تاریخ اجاره ماشین و بودن و نبودن در ایام پیک یا غیرپیک
    • تعداد روزهای قید شده برای اجاره ماشین
    • مدل و سال تولید ماشین
    • نوع و کلاس و برند خودروی انتخابی

 

 

!اخطار!

در صورت هرگونه خسارت و جریمه شدن خودرو شخصه نام برده در قرار داد موظف به پرداخت هزینه‌های مربوطه می‌باشد!

برای اطلاع از قیمت خودروهای اجاره‌ای نوین ایرانیان ( اجاره خودرو دربستی، اجاره خودرو بدون راننده، اجاره خودرو تشریفاتی، اجاره ماشین عروس ) می‌توانید به صفحه تعرفه اجاره خودرو مراجعه نمایید.

جهت مشاوره با کارشناسان با شماره تماس های زیر تماس حاصل فرمایید.

021-22495567

09123229660

09128168893

جهت کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

برای مشاهده خودروها به پیج اینستاگرامی ما بپیوندید.

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




دو شنبه 13 ارديبهشت 1400
ن : khashayar

معرفی اجاره سیستم های سرمایشی و گرمایشی

معرفی اجاره سیستم های سرمایشی و گرمایشی

امروزه فعالیت های خدماتی فراتر از اصطلاح و یا معانی خاص هستند که بتوان آنها را در قالب کلمات و یا اصطلاحات خاص تعریف کرد. چرا که زندگی شهری و دغدغه های آن اهمیت خدمات را دوچندان کرده است یکی از خدماتی که در سطح کشور ما و بخصوص در سطح استان تهران نمود پیدا کرده است خدمات مربوط به اجاره سیستم های گرمایشی و سرمایشی است.

اجاره سیستم های سرمایشی :

سیستم های سرمایشی به سیستم هایی اطلاق می گردد که در فصول گرم سال به جهت خنک کردن محیط های گرم مورد استفاده قرار می گیرد (برای اطلاعات بییشتر به سایت savanatent.ir مراجعه گردد ) این سیستم ها با توجه به نمود فعالیت های اجتماعی هر روزه اهمیتش در حال افزایش است. به عبارتی دیگر امروزه فعالیت های اجتماعی و اقتصادی و حتی سیاسی انقدر افزایش پیدا کرده اند که ناخودآگاه محافل و گردهمای بیشماری را برای جامعه شهری بوجود آورده اند. لذا برای آسایش و ایجاد محیطی دلنشینی ناخودآگاه اجاره سیستم های سرمایشی جای خود را در اینگونه محافل بازکرده است. در سیستم های سرمایشی مجموعه از دستگاهای برقی و الکترونیکی دخیل هستند که می توان به آنها اشاره نمود که اجاره کولر( اجاره کولر گازی، اجاره کولر آبی، اجاره کولر پرتابل آبی، اجاره کولر پرتابل گازی) و اجاره پنکه ( اجاره انواع پنکه ها صنعتی و مه پاش) از آن نوع هستند. در سیستم های سرمایشی جایگاه کولرها بخصوص کولرهای گازی اهمیت دو چندانی دارد چرا که این نوع کولرها از عملکرد فوق العاده خوبی در تغیر دمای محیط برخوردارند و بخوبی می توانند به نیازهای مشتریان پاسخ دهد و به این علت است که هر روز به طرفداران آنها افزوده می شود. این دستگاهها برای مشتریان بدون زحمت بوده و تنها با فراهم نمودن برق متناسب با دستگاه، کولرها فعالیت خود را شروع خواهند کرد که نتیجه آن همانا تلطیف هوا در محیط های مربوطه خواهد شد. لازم است که در این قسمت اشاره شود که طرفداران عمده این نوع دستگاهها در کلان شهرها و بخصوص تهران فراوانند ولی متاسفانه ارائه دهندگان آنها تنها در شهر تهران گرد هم آمده اند. لذا ارائه این خدمت در شهرهای دیگر هزینه های حمل و جابجایی را برای مشتریان به همراه خواهد داشت.  جهت کسب اطلاعات بیشتر  درباره اجاره کولر میتوانید وارد لینک زیر شوید

اجاره کولر

 

مزایای سیستم های سرمایشی اجاره ی:

سیستم های سرمایشی که در این مقاله مورد بررسی قرار گرفتند از مزایای بیشماری برخوردارند از جمله اینکه همه این سیستم قابل حمل و جابجایی بوده و لذا برای سرتاسر ایران پنهاور قابل حمل و قابل ارائه خدمت هستند. از مزایای دیگر این نوع سیستم های هزینه های قابل قبول خدمت است چرا که هزینه خدمت متناسب به قیمت است در واقع برای هر برنامه اداری (24 ساعته) حدود50/1 (1 به 50 است) که دریافت خدمت را برای مشتری به شدت جذابتر می کنند لذا خرید و تهیه این نوع دستگاهها برای شخص مشتری هزینه های به شدت بالایی تحمیل خواهد کرد که برای مراسمات و گردهمی ها اصلا هزینه قابل قبولی نخواهد بود لذا اجاره این نوع دستگاهها کاملا به صرفه است تا خرید و تهیه آنها. از مزایای دیگری این نوع دستگاهای جاگیر نبودن آنهاست که تنها هر دستگاه نیم متر مربع از فضای مراسمات را اشغال می کند و لذا یکی از دغدغه های مشتریان را به شدت مرتفع می کند.

استعلام قیمت و شرایط: اجاره کولر گازی

استفاده کننده گان سیستم های سرمایشی:

عمده استفاده کنندگان از نوع خدمت عبارتند از: تالارها، همایشها، سیمنارها، باغ ها، رستوران ها، سالن ها، ورزشگاهها و سایر برنامه ها و مراسمات دیگر

اجاره سیستم های گرمایشی:

در سوی دیگر اجاره سیستم های سرمایشی، سیستم های گرمایشی قرار دارند که در راستای رفع نیازهای مشتریان در فصول سرد سال مورد استفاده قرار می گیرند. اجاره این نوع سیستم ها نسبت به اجاره سیستم های سرمایشی بسیار بیشتر بوده و مشتریان و تنوع مشتری بیشتری دارد چرا که این سیستم ها کاربردهای بیشتری دارد. به عبارتی دیگر سیستم های گرمایشی بر خلاف سیستم های سرمایشی فقط در تجمعات و یا دورهمی ها مورد استفاده قرار نمی گیرند این نوع سیستم های کاربردهای دیگری نیز دارند که در قسمت استفاده کنندگان به آنها اشاره خواهد شد. با توجه به چهار فصلی بودن شرایط آب هوایی ایران همواره فصول سرد سال تمهیداتی برای شهروندان در راستای تامین گرمایش لازم برای محیط های مورد استفاده خود ایجاد می کند که متناسب با محیط و فضای مورد نظر سیستم های متفاوتی پیشنهاد می شوند. سیستم های گرمایشی در حوزه اجرا شامل انواع بخاری(اجاره بخاری، اجاره بخاری انرژی، اجاره بخاری قارچی، اجاره بخاری آبسال و .....) است که هرکدام کاربردهای خود را دارند به عنوان مثال اجاره بخاری انژی برای فضاهای بسته مورد استفاده قرار می گیرد چرا که در فضای باز به دلیل کارکرد بخاری اصلا این نوع بخاری پیشنهاد نمی گردد چرا به دلیل فن دار بودن همواره به گردش هوا نیز می پردازد که در صورت باز بودن محیز هوای سرد گردش خواهد داشت و بخاری کارکرد خود را از دست خواهد داد ولی بر خلاف این نوع بخاری، بخاری های قارچی مختص فضای های باز است که علاوه بر گرما مناسب زیبایی خاصی نیز برای محیط ها و دوره همی ها در فضای های باز به ارمغان می آورد.برای کسب اطلاعات بیشتر درباره اجاره بخاری میتوانید وارد لینک زیر شوید:

اجاره بخاری

مزایای سیستم های گرمایشی:

همانند سیستم های سرمایشی سیستم های گرمایشی نیز به راحتی قابل حمل می باشند و لذا محدودیتی در ارائه خدمت در مکان های متفاوت ایجاد نمی کند. مزیت بعدی اجاره این سیستم ها هما هزینه های بسیار ناچیز انها نسبت به ارزش دستگاهای مورد استفاده است که در صورت خرید توسط مشتری باید پرداخت شود که به هیچ وجه برای مشتریان صرفه اقتصادی ندارد. از مزیت های دیگر این نوع سیستم ها نحوه کار کردن آنها با گاز شهری و با گاز مایع است که کاربردهای آنها را بسیار زیاد کرده چرا که در برخی مناطق گاز شهری موجود نبوده و گاز مایع جایگزین گاز شهریمی شود.

استفاده کننده سیستم های سرمایشی:

عمده استفاده کنندگان از نوع خدمت عبارتند از: تالارها، همایشها، سیمنارها، باغ ها، رستوران ها، سالن ها، ورزشگاهها و ساختمان ها برای خشک کردن گچ و رنگ و بتن

 

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




دو شنبه 13 ارديبهشت 1400
ن : khashayar

بهترین آموزشگاه ارایشگری در کشور کجاست؟

بهترین آموزشگاه ارایشگری در کشور کجاست؟

بهترین اموزش کوتاهی مو ، اموزش رنگ مو  و بهترین مرکز برگزاری دوره های اموزش ارایشگری در تهران کجاست؟ امروز قصد داریم بهترین مرکز اموزش کوتاهی مو ، اموزش کار با مواد ، اموزش میکروفی  و ... را در کشور به شما معرفی کنیم ، این سوال بسیاری از افرادی است که قصد انتخاب آموزشگاه خوب و معتبری را دارند. اگر شما هم جز افرادی هستید که می خواهید در زمینه آرایش و زیبایی فیلد تخصصی اموزش هیرکات مو ، کار با مواد و ... فعالیت کنید و در انتخاب آموزشگاه مناسب تردید دارید که کدام آموزشگاه خوب است با ما همراه باشید تا با بهترین آموزشگاه ارایشگری آشنا شوید.

آکادمی عریس فعال در زمینه آرایشی و زیبایی که در سال 1999 تحت عنوان موسسه آموزش عالی بین المللی تاسیس شده است. این آموزشگاه در 9 کشور دارای شعب فعال آموزشی می باشد که از جمله آن ها می توان به ضعب واقع در کشورهای ترکیه، ایران، امارات متحده عربی، روسیه، مالزی، آلمان، برزیل، کانادا و استرالیا اشاره نمود. عریس به عنوان یکی از بهترین آموزشگاه های ارایشگری  بیش از 30 رتبه و لوح در سطح بین المللی کسب کرده که نشان از اعتبار بالای آن است. همچنین این آموزشگاه آرایشگری دارنده انحصاری 17 مدرک و گواهینامه بین المللی می باشد که در سطوح تخصصی ، تکمیلی و مربیگری به دانشپذیران اعطا میشود . انتخاب آموزشگاه کوتاهی مو از اهمیت بالایی برای هنرجویان برخوردار است زیرا آن ها می خواهند زیر نظر اساتید خوب آموزش ببینند، همچنین فراگیری متدهای قدیمی که دیگر کاربردی به صورت عملی ندارد تنها تلف کردن هزینه و زمان خواهد بود. بدین منظور دوره تخصصی ارایشگری و مراقبت زیبایی در آکادمی عالی عریس شامل 34 سرفصل آموزشی می باشد که جدید ترین متدها و تکنیک های روز دنیا را در بر می گیرد.

آموزش های ارایشگری توسط آموزشگاه عریس به صورت کشوری و بین المللی برگزار می شود. یعنی هنرجویان علاوه در کشور ایران می توانند در کشور هایی نظیر ترکیه، امارات متحده عربی، روسیه، مالزی، آلمان، برزیل، کانادا و استرالیا در کلاس های آموزشی شرکت کنند.

کلاس های آموزشی بهترین آموزشگاه آکادمی عریس در سه سطوح مختلف برگزار می شود. سطح اول (توکن یا پایه) مناسب برای افرادی است که هیچ پیش زمینه و آشنایی ندارند و می خواهند به صورت صفر تا صد این روش را یاد بگیرند. سطح تکمیلی در درجه دوم قرار می گیرد و مناسب برای افرادی می باشد که قصد تکمیل و آپدیت آموزش های قبلی را دارند، در نهایت سطح آخر مربیگری می باشد و مناسب افراد با تجربه ای می باشد که می خواهند آخرین مدرک خود را از آموزشگاه عریس دریافت کنند تا بتوانند به عنوان مربی در فیلد تخصصی فعالیت کنند.

 

وجه تمایز آموزشگاه عریس با سایر آموزشگاه ها در چیست؟

تلاش آموزشگاه عریس برای بی نقص بودن است و برای رفاه و آموزش صحیح هنرجویان بسیار می کوشد. بهترین آموزشگاه با تنظیم زمان حضور هنرجویان به فکر مشغله احتمالی آن ها است و در صورتی که بنابر دلایلی هنرجویانی نتوانند در شیفت صبح حضور داشته باشند، عریس امکان حضور آن ها در شیفت عصر یا بالعکس را فراهم خواهد کرد. این آموزشگاه کلیه‌ی ابزار ها و لوازم مورد نیاز را در طول آموزش فراهم ی کند تا هنرجویان با مشکل تهیه و یا حمل آن ها رو به رو نباشند. کلاس های آموزشی عریس 12 الی 18 جلسه 90 دقیقه ای می باشد که دانش آموختگان برای شرکت در این کلاس ها می توانند 15 هر ماه از طریق ثبت نام در سایت و یا حضوری در کلاس ها ثبت نام نمایند. همچنین افراد برای اطمینان از عدم ظرفیت کلاس ها می توانند با پرداخت مقداری از هزینه کلاس ها به عنوان بیانیه اقدام به رزرو کلاس های کوتاهی مو کنند.

بهترین آموزشگاه برای افرادی که امکان شرکت در کلیه جلسات آموزشی کوتاهی مو ندارند نیز راه حل مناسبی قرار داده است. بدین صورت که افراد می توانند در کلاس های 6 روزه به صورت فشرده شرکت کنند و پس از اتمام دوره تخصصی اقدام به اخذ مدرک بین المللی نمایند. این تنها یک بخش ماجرا است بسیاری از افراد شهرستانی که علاقه مند به شرکت در دوره های تخصصی کوتاهی مو عریس  هستند و جایی برای محل اقامت و شرکت در کلاس ها ندارند. آموزشگاه عریس این دغدغه برای هنرجویان خود از طریق مهیای محل اقامت را رفع کرده است. بنابراین هنرجویان می توانند با سفر به شهر تهران و اقامت در محلی که آکادمی عریس برای آن ها در نظر گرفته است به مدت 6 روز به صورت فشرده در دوره آموزشی شرکت کنند. همچنین هنرجویان کوتاهی مو در این آموزشگاه می توانند به مدت 4 جلسه از مدل رایگان استفاده کنند.

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




دو شنبه 13 ارديبهشت 1400
ن : khashayar

دانلود آهنگ های جدید با موسیقی دات کام

دانلود آهنگ های جدید با موسیقی دات کام

اگر شما به گوش دادن آهنگ‌های مختلف قدیمی و جدید علاقه دارید می‌توانید وارد سایت موسیقی دات کام که بزرگترین سایت موسیقی است آهنگی که می‌خواهید را جستجو کنید.

روزانه هزاران نفر ایرانی در گوگل به دنبال جستجوی آهنگ‌ جدید و مورد علاقه خود می‌گردند. سایت موسیقی‌ دات کام که تمامی آلبوم‌ها و آهنگ‌های منتشر شده همه‌ی خوانندگان مجاز کشور را در خود جای داده است علاوه بر منشتر کردن آهنگ‌های جدید، آرشیوی از آهنگ‌های منشتر شده و قدیمی را نیز دارد که کاربر نسبت به سلیقه خود می‌تواند دانلود کرده و از آن استفاده کند.

در مورد سایت موسیقی دات کام بیشتر بدانیم

مقاله‌ای که در مورد سایت موسیقی دات کام خدمت شما ارائه خواهیم داد در مورد بررسی ویژگی این سایت و آپشن‌هایی که در آن به کار رفته است می‌باشد. برتری این سایت موسیقی به دلیل بروز بودن آن برای بارگذاری آهنگ‌های جدید و توضیحات کامل و تکمیلی در مورد خواننده و آهنگ منتشر شده وی می‌باشد.

هنگام ورود در قسمت بالای صفحه با یک قسمت زرد رنگی روبه‌رو خواهید شد که در آن قسمت می‌توانید آلبوم دانلود کنید، بخش موزیک ویدیو وارد شوید، درخواست آهنگ کنید، وبلاگ‌های انتشار یافته را ببینید همچنین بخش انتشار آهنگ و کپی رایت برای خوانندگان قرار داده شده است تا از سایت موسیقی دات کام به راحتی استفاده کنند. در باکس جستجو نیز آهنگ‌های خود را میتوانید تایپ کرده پیدا کنید. رایگان بودن دانلود اهنگ در دو کیفیت 128 و 320 همچنین پخش آنلاین موسیقی و قرار گرفتن باکس همه آهنگ‌های خواننده بعد از انتخاب شما قابل دیدن خواهد بود. در بخش‌ پایینی نیز آهنگ‌های بیشتری از هنرمند محبوب شما برایتان پیشنهاد شده که با کلیک بر روی آنها می‌توانید دانلود را انجام دهید.

داشتن محیط جامع و زیبا و دوست داشتنی، هم چنین دسته‌بندی مطالب بر اساس موسیقی‌های منتشر شده هفتگی، ماهان و سالانه با نام آهنگ و خواننده به شما در یافتن موزیک کمک خواهد کرد. در بخش آلبوم‌ها نیز فهرست آلبوم‌های منتشر شده گوناگون را خواهید دید. قسمت وبلاگ نیز مقاله‌های منتشر شده برای موضوعات مختلف دنیای موسیقی برای کسانی که علاقه‌مند به دریافت اطلاعات بیشتر هستند راه اندازی شده است. فهرست هنرمندانی که نام تمامی خوانندگان در آن قرار داده شده است به شما کمک خواهد کرد تا با استفاده از آن به راحتی به آلبوم‌ها و موسیقی‌های خواننده دسترسی داشته باشید و در صورت از یاد رفتن نام خواننده در آنجا اسم آن را ببینید.

اگر صفحه را پایین بکشید دیدگاه و نظر خود را راجع به آهنگ و یا خود سایت در صورت تمایل ثبت کنید. در آخر صفحه موسیقی دات کام دسته‌بندی آخرین موسیقی و موزیک و آلبوم برای شما قرار داده شده که شما را از انتشار آخرین‌ موزیک‌های دنیای موسیقی بی‌خبر نمی‌گذارد.

آلبوم موسیقی به چه معناست؟

آلبوم به تعداد بالای هفت قطعه از موسیقی با زمان بیش از یک ساعت گفته می‌شود. همانطور که می‌دانیم آلبوم یک وسیله کتاب مانندی است که برای نگه‌داری عکس و ... کاربرد دارد اما از کلمه آلبوم امروزه به عنوان مجموعه‌ای از قطعه موسیقی‌های ضبط شده بر روی گرامافون، نوار کاست، فلش و ... استفاده می‌شود.

انواع آلبوم موسیقی

آلبوم استدیویی: این نوع آلبوم در استدیو توسط خواننده تهیه شده که پخش‌های زنده موسیقی یا باز ترکیب‌ها را شامل نمی‌شوند. پخش‌های زنده و باز ترکیب‌ها بیشتر به عنوان ترانه اضافی شناخته می‌شوند.

آلبوم زندهترانه زنده قطعه‌ای از ترانه استدیویی است که منتشر نشده و به صورت اجرای زنده در کنسرت و یا برنامه تلوزیونی پخش می‌شود.

آلبوم گرد آوری شده: این آلبوم چندین آهنگ‌ هنرمند مختلف از انواع آهنگ‌ منشر شده را شامل می‌شود. در این آین نوع آلبوم‌ آهنگ‌ها با توجه به ویژگی‌هایی که دارند جمع آوری شده و معرفی می‌گردند. این ویژگی‌ها شامل ژانر، موضوع، محبوبیت و چند مورد دیگر است.

آلبوم ریمیکسدر این آلبوم موسیقی دوبار ضبط می‌شود. ریمیکس نسخه جدید ضبط مجدد آهنگ قبلی هنرمند است. از معروف‌ترین آلبوم ریمیکس جهان می‌توان خون روی زمین رقص متلق به مایکل جکسون نام برد.

آلبوم مفهومیآلبوم مفهومی را می‌توان این‌گونه گفت که به وسیله یک موضوع یک پارچه شده که بیانگر روایتی است. تمامی ترانه‌های این آلبوم بر اساس یک موضوع کلی واحد و یا داستانی است.

آلبوم جعبه‌ای: آلبوم جعبه‌ای یا کلکسیون جعبه‌ای متشکل از آثار یک هنرمند یا برنامه تلوزیونی همچون موزیک ویدیو، برنامه‌های تلوزیونی، ترانه، فیلم، کنسرت و کتاب است که در یک جلد انتشار می‌یابد.

نگاهی به موسیقی در تاریخ

شاید به نظر شما باور نکردنی بیاید ولی تاریخ موسیقی قبل از پیدایش زبان می‌رسد. آواهایی که از حنجره انسان‌ها بیرون می‌آمد و با دست زدن که ریتیمی مخصوص به خود را در غار و منعکس شدن آن ایجاد می‌کرد از ابتدایی‌ترین آهنگ‌‌ها نام برده می‌شود. از آلات موسیقی می‌توان به ساختن صداهای مختلف از عاج و استخوان حیوانات اشاره کرد. انسان‌های اولیه برای تولید صدا و یا حتی صدا کردن و علامت دادن به یکدیگر درون عاج ساخته شده می‌دمیدند. برخی دانشمندان بر این باورند که نخستین آلات موسیقی اختراع شده به 40 هزار سال قبل در اروپا برمیگردد. اما به صورت کاملا قطعی نمی‌توان در مورد پیدایش موسیقی و زمان دقیق ساخت ابزار مربوط به تولید صدا را اثبات کرد.

اثرات موسیقی بر روی انسان

موسیقی با داشتن ریتم و ملودی همچنین متنی که خواننده آن را به شنونده القاء می‌کند بسیار مهم است. ذهن و روح انسان با آهنگی که به آن گوش می‌دهد هم جهت شده و حتی بر روی حال و حوصله، انرژی و خواب تاثیرات مفید و مخربی دارد. موسیقی نه تنها بر روی انسان بلکه بر روی موجودات دیگر مانند گیاهان، حیوانات و دیگر ذرات موجود نیز اثر بخشی دارد.

موسیقی به قدری قدرتمند می‌باشد که حتی از آن برای درمان به نام موسیقی درمانی استفاده می‌شود. موزیک و آهنگ می‌تواند یک انسان را به قدری غمگین کند که باعث گریه او شود یا هیجان و نشاط را در او برانگیزد. این برانگیختی بیشتر به خاطر یاد آوری خاطرات گذشته متناسب با آهنگ و احوالات موسیقی متناسب است. طبق تحقیقات دانشمندان موسیقی‌های مختلف بخصوص ملایم و بیکلام باعث بالا رفتن عملکرد ذهنی و بیشتر شدن قوه ادراک و شناخت می‌شود.

موسیقی استرس را کاهش می‌دهد و انسان را مدتی از چهارچوب اتفاقات و حوادث روزمره دور می‌کند. همچنین موزیک آرام و لایت به کم شدن اشتها کمک می‌کند. اگر اضافه وزن دارید هنگام غذا خوردن به یک موسیقی آرام گوش دهید.

استفاده از موسیقی برای تقویت حافظه و یادگیری بهتر کمک میکند. حفظ کردن عبارات و کلمه‌ها با آوای موسیقی باعث ثبت مطالب در حافظه بلند مدت می‌شود. در هنگام مطالعه نیز یک موسیقی با زمینه آرام را پخش کنید تا به فرآیند کتابخوانی شما کمک کند.

گوش دادن به موسیقی کلاسیک باعث بهبود خواب کسانی است که از بی‌خوابی رنج میبرند. در هنگام ورزش کردن با آهنگ‌های انگیزشی می‌توانید سرحال‌تر شده و انگیزه خود را افزایش دهید تا در کارهای روزمره خود انرژی لازم را داشته باشید.

آهنگ‌های موجود بر روی سایت موسیقی دات کام به شما برای دانلود آهنگ‌های مختلف کمک خواهد کرد تا آنچه‌ که می‌خواهید در دسترس شما قرار گیرد. وجود آهنگ‌های بیکلام، پاپ، کلاسیک، سنتی، انگیزشی و محلی مانند: انواع آهنگ کردی، ترکی، گیلکی و ... در سایت موسیقی دات کام از وجوه تمایز و برتری از لحاظ ساختار و دسته‌بندی و مرجع کامل موسیقی به شمار میرود.

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.





تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آموزش زبانهای خارجی و آدرس learnlanguages.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.